וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פער 16 נקודות בפסגה: נאפולי הביסה 0:3 את קרמונזה

האלופה שבדרך נקמה בקבוצה שהדיחה אותה מהגביע וגם פתחה פער בלתי מחיק על פני אינטר. קברצחליה, אוסימן ואלמאס כבשו. יובנטוס ניצחה 0:1 את פיורנטינה

תקציר: נאפולי - קרמונזה 0:3/ספורט 1

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד: נאפולי הביסה את קרמונזה במשחק קצוות ופתחה פער מדהים של 16 נקודות בפסגה. עוד לפני כן, יובנטוס ניצחה את פיורנטינה.

חביצ'ה קברצחליה שחקן נאפולי חוגג שער. רויטרס
חגג עם שער ביום הולדתו ה-22. חביצ'ה קברצחליה/רויטרס

נאפולי - קרמונזה 0:3

לפני פחות מחודש קרמונזה האחרונה הדהימה את האלופה שבדרך עם ניצחון בפנדלים והדיח את נאפולי מהגביע. הערב הגיעה הנקמה בדמות ניצחון קליל שסידר למארחים פער בלתי נתפס של 16 נקודות מאינטר, לפחות באופן זמני. חביצ'ה קברצחליה פרץ את הסכר עם מבצע אישי וכבש ביום הולדתו ה-22. נאפולי המשיכה לתקוף אבל כבשה את השני רק בדקה ה-65 בזכות דחיקה מקרוב של ויקטור אוסימן מלך שערי הליגה. אליף אלמאס שנכנס בדקה ה-70 קינח בדקה ה-79 עם בעיטה מזווית קשה. נאפולי תנוח כעת חמישה ימים לפני שתתארח אצל ססואולו ואז תצא לגרמניה כשתתארח אצל פרנקפורט במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר האלופות. וקרמונזה? היא הקבוצה היחידה בחמש הליגות הבכירות ללא ניצחון ובדרך הבטוחה בחזרה לסרייה ב'.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני יובנטוס חוגגים שער של אדריאן ראביו. MARCO BERTORELLO/AFP, GettyImages
ניצחון יקר ודרמטי. יובנטוס/GettyImages, MARCO BERTORELLO/AFP

צפו בניצחון של יובנטוס על פיורנטינה

תקציר: יובנטוס - פיורנטינה 0:1/ספורט 1

יובנטוס - פיורנטינה 0:1

הגברת הזקנה חיברה ניצחון שני ברציפות שמקנה לה מעט נחת בתוך הסערה אליה נקלע המועדון, אחרי התפטרות ההנהלה והפחתת 15 הנקודות בגין הונאות בשוק ההעברות ורישום כוזב. אבל שלוש הנקודות לא הובטחו ליובנטוס לפני דרמה בדקות הסיום: אחרי שאנחל די מריה בישל לאדריאן ראביו (34) ושער של דושאן ולאחוביץ' מול האקסית בוטל כי נכבש מעמדת נבדל, המחליף של פיורנטינה, גאטנו קסטרובילי, איזן את התוצאה ל-1:1 בדקה ה-89, אלא שגם הוא עשה זאת בנבדל ושופטי המסך התערבו לטובתה של המארחת, שיצאה עם שלוש הנקודות. ראביו, אגב, העלה את מאזנו לשישה שערים במשחקי בית בסרייה A העונה - והוא מוביל את הביאנקונרי בצוותא עם ולאחוביץ'.

משחקים נוספים

אודינזה - ססואולו 2:2
לאודינזה: דסטיני אודוגי (1), יאקה ביול (28). לססואולו: מתאוס הנריקה (6), נהואן פרס (עצמי, 45+2)

בולוניה - מונצה 1:0
למונצה: ג'וליו דונאטי (25)

משחקי יום שני באיטליה

ורונה - סלרניטנה (19:30)
סמפדוריה - אינטר (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully