וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב פדרי, שוב 0:1: ברצלונה ניצחה את ויאריאל והגדילה את הפער

הקשר (18) הכריע את ההתמודדות לאחר בישול יפהפה של לבנדובסקי והקטלאנים פתחו הפרש 11 נקודות מריאל מדריד בפסגה. דפאי סידר לאתלטיקו מדריד 0:1 על סלטה ויגו עם שער בכורה בדקה ה-89

תקציר: ריאל מדריד - אל אהלי 1:4/ספורט1

המחזור ה-21 בליגה הספרדית הושלם היום (ראשון) עם ארבעה משחקים - במוקד ברצלונה גברה 0:1 על ויאריאל והגדילה את הפער בפסגה. אתלטיקו מדריד השיגה 0:1 דרמטי אצל סלטה ויגו, והפתעת העונה ראיו וייקאנו הסתפקה ב-1:1 רב-אירועים אצל חטאפה.

רוברט לבנדובסקי ברצלונה. רויטרס
דוהרים לאליפות. לבנדובסקי/רויטרס

ויאריאל - ברצלונה 1:0

בהילוך ראשון ובמשחק אנמי למדי, ברצלונה גברה 0:1 על ויאריאל משער ניצחון של פדרי והגדילה, לפחות זמנית, את הפער מריאל מדריד בפסגה ל-11 נקודות.

צ'אבי הרכיב את פרנק קסייה בקישור לצד פדרי ופרנקי דה יונג, בעוד גאבי הוצב לשלישייה הקדמית יחד עם רוברט לבנדובסקי וראפיניה. עם סטטיסטיקה לא מחמיאה לצוללת הצהובה ברצף של כמעט 16 שנים ללא ניצחון ביתי על הקטלאנים, וללא ג'רארד מורנו הפצוע, המארחת ראתה את פפה ריינה הותיק עוצר בהצלה גדולה את רוברט לבנדובסקי כבר בפתיחת המשחק. בדקה ה-18 השליטה של ברצלונה התבטאה סוף סוף לכדי שער - רוברט לבנדובסקי העביר כדור עומק נפלא לפדרי שסיים בקלות מול ריינה בדרך ל-0:1 מוצדק. מוליכת הטבלה הורידה את הקצב, ולמעט עוד הזדמנות של החלוץ הפולני, ויאריאל השתלטה על העניינים לקראת השריקה למחצית וראתה את חוסה לואיס מוראלס מחמיץ בענק בתוספת הזמן.

הקצב של הצוללת הצהובה המשיך במחצית השנייה, ואלכס באנה היה קרוב לכבוש, אך ראה את רונאלד אראוחו מציל רגע לפני שהכדור שלו פוגש את הרשת של מארק אנדרה טר סטגן. ראפיניה הצטרף למצעד ההחמצות במשחק שהתאפיין בהרבה בלאגן ומעט הנעת כדור יעילה, ושער של המארחת נפסל בדקה ה-90 לאחר שסמואל צ'וקווזה כבש, אך היה בעמדת נבדל בעת מסירת העקב של ירמי פינו. בסיום, עוד ניצחון דחוק וחשוב לברצלונה במירוץ לאליפות.

עוד בוואלה!

לאפורטה על דברי אחיו של מסי: "לא השפיעו על הקשר בין ליאו לבארסה"

לכתבה המלאה
צ'אבי הרננדס מאמן ברצלונה. רויטרס
11 נקודות פער בפסגה. צ'אבי/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: הזדמנות גדולה לברצלונה לעלות ליתרון בפתיחה - רוברט לבנדובסקי הגיע לאחד על אחד מול פפה ריינה, השוער הותיק הצליח לעצור אותו ולהשאיר את התוצאה מאופסת.

דקה 18: גול! האורחת יצרה מהלך קבוצתי יפה לאחר חטיפת כדור בחצי של ויאריאל - לבנדובסקי העביר כדור עומק נפלא לפדרי, והקשר הספרדי כבש מקרוב. 0:1 לברצלונה!

דקה 45+2: החמצה ענקית לויאריאל להשוות לפני הירידה להפסקה - חוסה לואיס מוראלס ניצל חור בהגנת ברצלונה ודהר עד השער של מארק אנדרה טר סטגן, אבל בעט רק לרשת החיצונית.

פדרי ברצלונה. רויטרס
סיומת נהדרת של הקשר המוכשר. פדרי/רויטרס

דקה 60: מהלך קבוצתי יוצא מן הכלל של הצוללת הצהובה כבר הגיע לאלכס באנה ברחבה, רונאלד אראוחו גלש והציל ברגע האחרון.

דקה 63: לבנדובסקי סיפק כדור עומק מדהים לראפיניה, אבל הברזילאי בעט רע והכדור חלף ליד העמוד של ריינה.

פדרי ברצלונה. GettyImages
הורידו רגל מהגז, אבל רשמו ניצחון נוסף. שחקני ברצלונה חוגגים/GettyImages
ממפיס דפאי חוגג אתלטיקו מדריד. רויטרס
נכנס כמחליף והושיע את אתלטיקו מדריד. דפאי/רויטרס

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד 1:0

הקולצ'ונרוס אמנם לא הפסידו בארבעת המחזורים האחרונים, אבל סיימו שניים מהם בתיקו - כולל בשבוע שעבר במשחק בית מאכזב מול חטאפה והערב גירדו ניצחון דרמטי וחשוב שביסס אותם במקום הרביעי. אתלטיקו בקושי סיכנה את השער של וילאר ובדקה ה-70 סטפן סאביץ' הורחק עם אדום שלישי (!) בחמשת המשחקים האחרונים. שתי דקות לאחר מכן יאגו אספאס הפציץ כדור חופשי למשקוף והגול של סלטה היה באוויר, אבל אז בדקה ה-89 ממפיס השתלט על כדור טועה ומקרוב כבש.

בורחה מאיורל שחקן ראיו וייקאנו מחמיץ פנדל. Denis Doyle, GettyImages
פנדל רע, אבל חטאפה חילצה נקודה. בורחה מאיורל בועט מעל המשקוף/GettyImages, Denis Doyle

חטאפה - ראיו וייקאנו 1:1

קבוצת הבית השנייה הכי גרועה בליגה (אחרי אלצ'ה) שוב לא הצליחה לנצח, אחרי משחק רב-אירועים מול ראיו שפספסה הזדמנות לשוב למקום החמישי. האורחת עלתה ליתרון בזכות שער עצמי של מאורו ארמבארי בדקה ה-38 ושמרה עליו אחרי פנדל רשלני של בורחה מאיורל מעל המשקוף בדקה ה-50. העניינים הסתבכו מבחינת חטאפה עם צהוב שני של קרלס אלניה בדקה ה-54, אבל סטולה דימטרייבסקי ביצע טעות גדולה בשער עם בעיטה על אנס אונאל שהשווה בדקה ה-77. השוער כיפר על כך עם הצלה מול מוניר חמש דקות לאחר מכן ואז ראיו קיבלה הזדמנות פז בדקה ה-87 לצאת עם שלוש הנקודות, אך הפנדל של ראול דה תומאס המחליף נעצר על ידי דויד סוריה.

ויאדוליד - אוסאסונה 0:0

המחזור הבא בספרד

ג'ירונה - אלמריה
ריאל סוסיאדד - סלטה ויגו
ריאל בטיס - ויאדוליד
מאיורקה - ויאריאל
אוסאסונה - ריאל מדריד
אלצ'ה - אספניול
ראיו וייקאנו - סביליה
אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו
ברצלונה - קאדיס
חטאפה - ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully