וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה הרגיע: מסי יעמוד לרשות פריז סן ז'רמן נגד באיירן מינכן

הפרעוש יחמיץ את מונאקו כפי שדווח, אך המאמן הבטיח כי "אפשר להסיר את הספק" עליו דווח בנוגע למשחק בליגת האלופות. ומה עם אמבפה?

תקציר ההפסד 2:1 של פריז סן ז'רמן למארסיי בגביע הצרפתי/פלייר

מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה הרגיע היום (שישי) את אוהדי אלופת צרפת, כשהבטיח כי ליאונל מסי ישחק ביום שלישי הקרוב נגד באיירן מינכן במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. כזכור, אמש דווח כי הכוכב, שנפצע בהפסד 2:1 למארסיי בגביע, נמצא בספק למשחק החשוב. "הוא סבל מעומס בשריר, אבל אפשר להסיר את הספקות", אמר גאלטייה במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מונאקו מחר.

"מסי הוא זה ששולט בקצב המשחק בקבוצה שלנו ותמיד היה שחקן מכריע. בהיעדרו, נצטרך למצוא פתרון אחר, אין ספק שזו אבידה גדולה לנסוע למונאקו בלעדיו. נגד באיירן הוא יעמוד לרשותנו", הכריז המאמן. בנוסף, פריז סן ז'רמן הודיעה רשמית שמסי ינוח ב-48 השעות הקרובות ומתוכנן לחזור לאימונים ביום שני.

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. Xavier Laine, GettyImages
אפשר להירגע. ליאונל מסי/GettyImages, Xavier Laine

בנוגע לקיליאן אמבפה, המאמן אמר שהחלוץ "מתאושש", זאת לאחר שאתמול דווח ב"לה פריזיאן" כי אמבפה עושה כל מאמץ אפשרי על מנת לא להחמיץ את המשחק נגד באיירן, ואולי לעלות בו מהספסל, למרות שפריז סן ז'רמן שללה סיכוי לכך כשהודיעה בשבוע שעבר שהוא בחוץ לשלושה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully