וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים לפני באיירן: פ.ס.ז' החסרה חטפה 3:1 ממונאקו

האלופה עלתה מרובה נעדרים, הקבוצה מהנסיכות הענישה ועלתה זמנית למקום השני. גולובין כבש ראשון (4), בן ידר חגג צמד (18, 45+2), זאיר-אמרי בן ה-16 רק צימק (39). מארסיי שנייה אחרי 0:2 על קלרמון

תקציר ההפסד 2:1 של פריז סן ז'רמן למארסיי בגביע הצרפתי/פלייר

המחזור ה-23 בליגה הצרפתית נמשך הערב (שבת), עם 1:3 ענק של מונאקו על פריז סן ז'רמן. מארסיי, שהדיחה את הפריזאים מהגביע, ניצחה 0:2 אצל קלרמון והתקרבה עד כדי 5 נקודות לפריז.

שחקן מונאקו וויסאם בן ידר חוגג מול פריז סן ז'רמן. רויטרס
חגיגה גדולה של מונאקו. בן ידר/רויטרס

מונאקו - פריז סן ז'רמן 1:3

ההדחה הכואבת כבר בשמינית גמר הגביע הצרפתי זו השנה השנייה ברציפות, הדליקה נורות אזהרה אצל האלופה - והנורות הללו הבהבו גם הערב. הפריזאים סבלו משלל חיסורים ועלו בהרכב חסר במיוחד, ולא היו בתמונה בשום שלב. אלכנסדר גולובין כבש כבר בדקה הרביעית, וויסאם בן ידר הכפיל (18) ולאחר מכן השלים צמד (45+2). וורן זאיר-אמרי בן ה-16 צימק זמנית (39), זה לא הספיק. משחק שלישי ברציפות שפריז לא מצליחה להכניע את הקבוצה מהנסיכות, שחגגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ועלתה זמנית למקום השני. כעת יכול כריסטוף גאלטייה לחשוב על המפגש שלו עם באיירן מינכן ביום שלישי, כשעדיין לא ברור מי מבין הנעדרים - וביניהם ליאונל מסי, שלא התלבש הערב - יהיה כשיר למשחק הגורלי בליגת האלופות.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקן מארסיי אלכסיס סאנצ'ס. רויטרס
צמד ששווה ניצחון. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

קלרמון - מארסיי 2:0

אחרי שראתה את פריז סן ז'רמן מפסידה למונאקו, מארסיי, שהדיחה באמצע השבוע את פריז מהגביע, ידעה שהיא יכולה לצמק שוב את הפער בפסגה לחמש נקודות ממנה אם תנצח. המשחק היה אמור להתחיל ב-22:00, אך נפתח קצת לפני 23:00 בגלל מהומות בין אוהדי מארסיי למשטרה, שהשתמשה בגז מדמיע כדי לפזר את המהומה. אחרי שהעשן התפזר, המשחק יצא לדרך סוף סוף והגיבור שלו היה אלכסיס סאנצ'ס. הצ'יליאני, שעשה קריירה מרשימה בברצלונה, ארסנל, מנצ'סטר יונייטד ואינטר, המשיך את העונה הנהדרת שלו עם צמד שסידר לקבוצתו 3 נקודות יקרות. אלכסיס כבש בפנדל דקה לפני ההפסקה וקינח בדקה ה-81 בנגיחה מקרוב.

משחקי יום ראשון בצרפת:

טולוז - ראן (14:00)
אנז'ה - אוקזר (16:00)
ליל - שטרסבורג (16:00)
מונפלייה - ברסט (16:00)
ריימס - טרואה (16:00)
נאנט - לוריין (18:05)
ליון - לאנס (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully