וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הזמן לסתום את הפה": תחושות קשות בפ.ס.ז' אחרי ההדחה מהגביע

ביקורת רבה הושמעה כלפי שחקני האלופת הצרפתית לאחר ההפסד למארסיי שקבע שנה שנייה ברציפות ללא התואר עם הדחה כבר בשמינית: "אנחנו אבודים בלי אמבפה". גאלטייה: "נקודה קשה במהלך העונה, רצינו את התואר הזה"

תקציר ההפסד 2:1 של פריז סן ז'רמן למארסיי בגביע הצרפתי/פלייר

פריז סן ז'רמן רשמה אכזבה ענקית אתמול (רביעי) עם הפסד 2:1 והדחה כואבת כבר בשמינית גמר הגביע הצרפתי מול מארסיי בקלאסיק הצרפתי. זאת השנה השנייה ברציפות בה קבוצת הכוכבים הודחה בשלב השמינית והמפעל הפך ליחד בו ליאונל מסי השתתף בקריירה שלו בו הוא לא זכה.

הפרעוש, שלבש את החולצה עם הספרה 10 על הגב, זכר לימיו בברצלונה וכמובן כקפטן אלופת העולם, ארגנטינה, לא היה מעורב מספיק במשחק, ועל אף שער שוויון זמני של סרחיו ראמוס, הפריזאים ירדו מנוצחים במשחק לא מספיק טוב של האלופה.


שיחות על טרייד משולש: ראסל ללייקרס, ווסטברוק ליוטה, קונלי למינסוטה
זאניולו עבר לגלאטסראיי בעסקה היקרה בתולדות טורקיה, ברומא עקצו
אחיו של מסי הדהים: "לא נחזור לברצלונה, אף אחד לא הכיר אותה לפניו"

סרחיו ראמוס, פריז סן ז'רמן. רויטרס
מהבולטים הבודדים. ראמוס/רויטרס

מרקיניוס, קפטן פ.ס.ז'. היה נסער בסיום המשחק: "ידענו שהם ילחצו אותנו, לא הצלחנו לנהל נכון את קווי ההגנה שלנו ולתקוף אותם בחזרה. עשינו יותר מדי טעויות שעלו לנו במשחק. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לההשתפר, זה הפסד שכואב במיוחד, כי זה משחק גביע מול יריבה נהדרת. רצינו לחזור לפריז עם ניצחון והעפלה לרבע הגמר, נהיה מוכרחים להיות טובים יותר, להמשיך ולעבוד. זה הזמן שלנו לסתום את הפה ולהשתפר".

כריסטוף גאלטייה הצטרף לדברי הקפטן והוסיף: "זאת אכזבה ענקית. הגביע הצרפתי הייתה מטרה עיקרית עבורנו העונה. זו נקודה קשה במהלך העונה".

מאמן פריז שיתף לקראת המפגש מול באיירן מינכן בשמינית גמר ליגת האלופות: "נצטרך ללמוד מההפסד הזה לקראת המפגש עם באיירן. לא היו לנו מספיק הזדמנויות במחצית השנייה, נצטרך להיות מסוכנים יותר בליגת האלופות. השחקנים מאוכזבים והמומים. זה לא הזמן שלנו לדבר, זה הזמן שלנו להמשיך לעבוד ולהתרכז בעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ניימאר, פריז סן ז'רמן. רויטרס
בישל לראמוס, אך נראה אבוד. ניימאר/רויטרס

ברשת ביקרו את ההופעה של פריז סן ז'רמן וצחקו על שחקני הקבוצה וסיכוייה להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות: "באיירן עומדים להדיח את פריז, זאת כבר לא בדיחה", "הקבוצה הזאת מביכה. זה מרגיש שיש סתם קשרים על המגרש שלא עושים שום דבר. קומדיה של טעויות. באיירן עומדת לכבוש מולם כל כך הרבה שערים", "מסי וניימאר עם הספרות על הגב מימי ברצלונה נראו כמו הימים הטובים, של מארסיי".

ליאונל מסי, פריז סן ז'רמן. רויטרס
הופעה שירצה לשכוח. מסי/רויטרס

אוהדי הקבוצה הצרפתית הביעו דאגה אחרי ההפסד למצבו של קיליאן אמבפה, שכאמור עשוי להחמיץ את המשחק הראשון מול הבווארים בליגת האלופות: "בלעדיו אנחנו אבודים, יש לנו זיכרון קצר. באיירן קבוצה מעולה, יהיה בלתי אפשרי לעלות ללא קיליאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully