וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין שמח ממני": החלק של פורזינגיס בפריחה של אבדיה

בארה"ב התמקדו בתרומה של הלטבי לשיפור ביכולתו של הישראלי במשחקים האחרונים: "אני אוהב שרואים אצלו כמה הוא רוצה את זה"

מאמן וושינגטון ושחקני הקבוצה מחמיאים לדני אבדיה אחרי הניצחון בסן אנטוניו/washwizardsil@

זה ברור לכל שיש קשר הדוק בין הפריחה של דני אבדיה במשחקים האחרונים לעובדה שרוי האצ'ימורה עזב את וושינגטון וויזארדס בטרייד, אך גם לשחקן שדווקא נשאר בקבוצתו של הישראלי יש השפעה על העלייה בתפוקה שלו. הכוונה היא לקריסטאפס פורזינגיס, שמשמש כסוג של מנטור לפורוורד הצעיר ממנו בחמש שנים, ובכך התמקדו אתמול (חמישי) ב-"NBC".

בלילה שבין רביעי לחמישי סיים אבדיה את המשחק נגד שארלוט הורנטס עם שורה סטטיסטית מרשימה של 20 נקודות, 13 ריבאונדים, 5 מ-8 לשתי נקודות ו-3 מ-5 מחוץ לקשת, כאשר מאז עזיבתו של האצ'ימורה הוא רושם ממוצעים של 15.3 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-1.6 חסימות למשחק, עם אחוזים של 47% מהשדה ו-40% לשלוש.

"אני לא חושב שיש מישהו שיותר שמח ממני לראות אותו משחק ברמה הזאת ומספק לנו את הניצוץ הזה", אמר פורזינגיס על אבדיה. "דני הוא בחור נהדר וחבר לקבוצה נהדר. מה שאני הכי אוהב אצלו, זה שרואים כמה הוא באמת רוצה את זה. הוא רוצה להיות שחקן גדול, אני מאמין שזו רק ההתחלה מבחינתו בקריירה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם קריסטאפס פורזינגיס. G Fiume, GettyImages
כמו אחים. אבדיה עם פורזינגיס/GettyImages, G Fiume

לפני תחילת המשחק נגד שארלוט, שהגיע אחרי שלושה הפסדים רצופים, פורזינגיס היה זה שדרבן את אבדיה כשאמר לו שהוא "צריך את 'טורבו' הערב" - באזכור לכינוי החדש אשר קיבל הישראלי. הלטבי ביקש, וגם קיבל.

כל אחד מהם תיאר את חברו כסוג של "אח" במסיבת העיתונאים שאחרי המשחק. כתב "NBC" צ'ייס יוז סיפר כי השניים מבלים ביחד מחוץ לפרקט, אבל כנראה לא מספיק בשביל אבדיה, שהציע לפורזינגיס להעביר את יום החופש שקיבלו הוויזארדס בשיחה על החיים בבית קפה בוושינגטון, ולאחר מכן בהאזנה למוזיקת האוס בזמן טיפולים במתקן האימונים של הקבוצה, אבל הלטבי סירב בנימוס: "אז עכשיו אני סופר כועס על KP וכנראה לא אדבר איתו במשך יומיים, כי אני כועס", צוטט אבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully