וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 נקודות ו-13 ריבאונדים לאבדיה, וושינגטון קטעה את רצף ההפסדים

עוד משחק נהדר: אבדיה רשם דאבל-דאבל שמיני העונה, הגיע לספרות כפולות בפעם השביעית בשמונת המשחקים האחרונים, והיה מגיבורי הניצחון 104:118 על שארלוט, שעצר רצף של שלושה הפסדים. פורזינגיס הצטיין עם 36 ושיא שלשות אישי

מאמן וושינגטון ושחקני הקבוצה מחמיאים לדני אבדיה אחרי הניצחון בסן אנטוניו/washwizardsil@

זה כבר רחוק מלהיות מקרי: דני אבדיה של השבועות האחרונים עושה קפיצת מדרגה של ממש ב-NBA, וסוף סוף פורץ לנגד עינינו. הלילה (בין רביעי לחמישי) הפורוורד הישראלי כיכב עם 20 נקודות באחוזים מצוינים (8 מ-13 מהשדה, 3 מ-5 מהשלוש, 1 מ-1 מהעונשין) לצד 13 ריבאונדים, והיה מהגורמים הבולטים בניצחון הביתי 104:118 על שארלוט, שקטע עבור וושינגטון רצף של שלושה הפסדים ושיפר את מאזנם ל-25 ניצחונות לעומת 29 הפסדים.

אבדיה פתח בחמישייה משחק שני רצוף על רקע היעדרותו של קייל קוזמה, קיבל 37 דקות והיה מהטובים בשורות הוויזארדס בשני צידי המגרש. זה היה המשחק הרביעי שלו העונה עם 20 נקודות ומעלה, אחרי שעשה זאת רק פעמיים בשתי העונות הראשונות שלו בליגה הטובה בעולם. בנוסף, הוא רשם דאבל-דאבל שמיני העונה, והגיע לספרות כפולות בפעם השביעית מתוך שמונה משחקים שעברו מאז הטרייד על רוי האצ'ימורה, שפתח לו חלון הזדמנויות.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול גורדון הייוורד, שארלוט הורנטס. רויטרס
מקבל את הבמה, ומחזיר בגדול. אבדיה מול גורדון הייוורד/רויטרס

אבדיה פתח את המשחק עם 5 נקודות ו-4 ריבאונדים בשלוש הדקות הראשונות, ויחד עם יד חמה של קריסטאפס פורזינגיס מחוץ לקשת, עזר לוויזארדס להיות ביתרון קטן ויציב כבר מהפתיחה. ההורנטס נשארו קרובים וירדו להפסקה בשוויון בעיקר בזכות מהלכים התקפיים של לאמלו בול וגורדון הייוורד, אבל הבריחה הגיעה ברבע השלישי, בו פורזינגיס התחמם עוד יותר, אבדיה המשיך לבלוט, וגם בראדלי ביל עזר לפתוח פער דו ספרתי, כששלשה של אבדיה חותמת את הרבע. בכלל, שארלוט השאירה את אבדיה חופשי שוב ושוב מחוץ לקשת כשהיא "מהמרת" על הקליעה שלו - והפעם הוא ידע להעניש.

פי ג'יי וושינגטון עוד ניסה להחזיר את ההורנטס לעניינים, אבל לא נוצר קאמבק של ממש, והוויזארדס סוף סוף חזרו לחייך אחרי שלושה הפסדים מתסכלים, השניים הראשונים אחרי איבודים של יתרונות גדולים, והשלישי בתבוסה מהדהדת.

כוכב הניצחון מבחינת וושינגטון היה קריסטאפס פורזינגיס, שסיים עם 36 נקודות (13 מ-22 מהשדה) כולל 8 שלשות (שווה לשיא הקריירה שלו) לצד 9 ריבאונדים ושתי חסימות. בראדלי ביל הוסיף 17 ו-10 אסיסטים, כשהוא שוב מרבה לחפש את חבריו, וממחיש פעם נוספת את שינוי הגישה אצלו. הוויזארדס, אגב, סיימו עם 29 אסיסטים, ונראה שבתקופה האחרונה הם מניעים את הכדור בצורה הרבה יותר אפקטיבית, ואבדיה הוא אחד מהנהנים העיקריים.

עוד בוואלה!

מה שווי השוק האמיתי של אבדיה? גורם ב-NBA: "הוא עדיין בגדר חידה"

לכתבה המלאה
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, דלון רייט. מאחוריהם מייסון פלאמלי, שארלוט הורנטס. רויטרס
מאמץ קבוצתי. אבדיה לצד דלון רייט/רויטרס

פי ג'יי וושינגטון עם 20 נקודות וטרי רוז'יר עם 19, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, היו הבולטים בשורות שארלוט, שספגה הפסד חמישי רצוף וירדה למאזן 41:15. וושינגטון תעלה שוב לפרקט בלילה שבין שבת לראשון, בו תארח את אינדיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully