וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שווי השוק האמיתי של אבדיה? גורם ב-NBA: "הוא עדיין בגדר חידה"

פורוורד וושינגטון עושה קפיצה התקפית ומציג מספרים משופרים, אבל בקבוצות אחרות עדיין תוהים על קנקנו: "ערך הטרייד שלו מוגבל מאוד". הוויזארדס מבינים לקראת הדדליין: הוא זקוק לעזרה בהגנה

דני אבדיה ממשיך להציג איכויות התקפיות משופרות, כפי שהמספרים מוכיחים. הלילה (בין שני לשלישי) סיים פורוורד וושינגטון עם 12 נקודות, 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים וגם 3 איבודים בהפסד 114:91 לקליבלנד, ולמרות שהוויזארדס ספגו הפסד שלישי, הישראלי המשיך להראות סימני חיים בכל מה שקשור ליוזמה ואחריות בצד ההתקפי.

אבדיה קלע בספרות כפולות בתשעה מתוך 11 המשחקים האחרונים של וושינגטון, ולמעט שתי מעידות קלות, הוא נראה מעורב יותר, בטוח יותר ובעיקר יעיל יותר בצבירת נקודות. זה משתקף גם בקצב סחיטת העבירות שלו, שהולך ועולה. ב-13 משחקים בחודש ינואר הוא הלך לקו העונשין 3.1 פעמים למשחק - הכי הרבה בחודש כלשהו בקריירת ה-NBA שלו. בשני המשחקים של הוויזארדס בחודש פברואר, אבדיה הגיע לקו 7 פעמים בממוצע.

זה אולי ממחיש כיצד אבדיה לומד להשתמש ביתרונות היחסיים שלו על הפרקט ומוציא מעצמו יותר, אבל אם להסתמך על פי דברים של גורם בכיר באחת הקבוצות ב-NBA, סקאוטים וג'נרל מנג'רים ברחבי הליגה עדיין לא משוכנעים מה הערך שלו, ורוצים לראות את ההתקדמות שלו לאורך זמן.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, נחסם על ידי ג'ארט אלן, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
הטרייד היה ניסיון מודע לקדם אותו, או כורח המציאות? אבדיה בפעולה הלילה/רויטרס

"גורמים בליגה לא מייחסים לאבדיה שווי שוק משמעותי בנקודת הזמן הנוכחית. הערך שלו בשיחות טריידים, עדיין לא ברור", ציין אתמול הכתב הבכיר דייויד אולדרידג' ב"אתלטיק". אולדרידג' אף ציטט גורם בכיר באחת הקבוצות בליגה שאמר על אבדיה: "ערך הטריידים שלו מוגבל מאוד בשלב הזה. הוא עדיין שחקן שנחשב במידה רבה לחידה".

טומי שפרד, הג'נרל מנג'ר של הוויזארדס, חזר ואמר בשבועות האחרונים שהטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללייקרס נועד בין היתר כדי לפנות מקום לאבדיה. הציטוטים של גורמים בליגה מעמידים את ההנחה הזו בספק, וממחישים שאולי לוויזארדס לא הייתה ברירה אלא להעביר את האצ'ימורה, שכן עורר התעניינות משמעותית אצל קבוצות אחרות.

כך או כך, לקראת הדדליין לטריידים שיגיע בעוד יומיים, הוויזארדס שוקלים לעשות מהלך נוסף. על פי "NBC", הוויזארדס עשויים לנסות לצרף פורוורד נוסף שבולט בצד ההגנתי, מתוך הבנה ש"דני אבדיה זקוק לסיוע" באחד הפרמטרים שנחשבים לעקב האכילס של הקבוצה: הגנה באחד על אחד על גארדים ופורוורדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully