וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ספגה הפסד שלישי רצוף, 12 נקודות לדני אבדיה

הפורוורד הישראלי חזר לחמישייה בהיעדר קוזמה וביל, הגיע לספרות כפולות בפעם התשיעית ב-11 משחקים וחצה את 1,000 הריבאונדים בקריירה, אבל לא מנע מהוויזארדס תבוסת 114:91 על ידי קליבלנד החזקה, והפעם גם התקשה בהגנה. הקאבס רשמו ניצחון שלישי רצוף

העונה ההפכפכה של וושינגטון נמשכת. הוויזארדס ספגו הלילה (בין שני לשלישי) הפסד שלישי ברציפות, 114:91 לקליבלנד בבית, וירדו למקום העשירי במזרח עם מאזן של 29 הפסדים לעומת 24 ניצחונות. אחרי שני הפסדים מתסכלים וכואבים שבשניהם איבדו יתרונות גדולים, הפעם הוויזארדס לא היו בעניינים כמעט מהרגע הראשון.

וושינגטון הופיעה למשחק ללא קייל קוזמה הפצוע, מה שסלל את הדרך של דני אבדיה בחזרה לחמישייה לראשונה מאז ה-11 בינואר. גם בראדלי ביל לא עבר מבחן כשירות לפני הפתיחה, ואבדיה יכול היה למנף זאת לעוד משחק התקפי דומיננטי, אחרי שחצה את 20 הנקודות פעמיים בשלושת המשחקים שקדמו לכך. זה עבד רק באופן חלקי: אבדיה אמנם סיים עם 12 נקודות והמשיך במגמת השיפור ההתקפית כשהגיע למאזן דו ספרתי בפעם התשיעית ב-11 המשחקים האחרונים, אבל לא היה יעיל במיוחד עם 3 מ-10 מהשדה ו-1 מ-4 מהשלוש. הוא קלע 5 מ-5 מהעונשין ותרם גם 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים, שתי חטיפות וגם 3 איבודים ב-30 הדקות שקיבל בסך הכל. הריבאונד השלישי של אבדיה, אגב, הביא אותו ל-1,000 ריבאונדים בקריירת ה-NBA.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, נחסם על ידי ג'ארט אלן, קליבלנד קאבלירס. רויטרס
נקודות לשימור ולשיפור. אבדיה נחסם על ידי ג'ארט אלן/רויטרס

אבל אבדיה כמו שאר חבריו לקבוצה, לא הצליח להצר את צעדיהם של שחקני קליבלנד בהגנה מהרגע הראשון. הוא הופקד בתחילת המשחק על דונובן מיטשל, אבל הגארד האקספלוסיבי קלע 7 נקודות מהירות עם 3 מ-3 מהשדה, והתחיל את הבריחה של קליבלנד. הרבע הראשון הסתיים ב-12 הפרש לקאבס, שהמשיכה לשלוט וירדו להפסקה בפלוס 20. בערב כזה, לקליבלנד הקצרה ממילא לא היו כלים כדי לחזור למשחק, ושני הרבעים הבאים היו בעיקר גארבג' טיים. ברבע האחרון אבדיה כלל לא שיחק, כשמאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור מעניק הזדמנויות לשחקנים מקצה הספסל.

דריוס גארלנד וג'ארט אלן הובילו רשימת קלעים מאוזנת של קליבלנד, שרשמה ניצחון שלישי רצוף ושיפרה את מאזנה ל-22:34, עם 23 נקודות כל אחד. לדונובן מיטשל היו 21, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ואוון מובלי הוסיף 16. את וושינגטון הוביל קריסטאפס פורזינגיס עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, ו-וויל בארטון הוסיף 15 מהספסל.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
הישראלי השני אחרי כספי שמגיע ל-1,000 ריבאונדים ב-NBA. אבדיה בפעולה הלילה/רויטרס

וושינגטון תקווה לקטוע את רצף ההפסדים במשחק הבא שלה, בו תארח בלילה שבין רביעי לחמישי את שארלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully