וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת דאבל-דאבלים? אבדיה מרים את הרף: "יש לי את הפוטנציאל"

אחרי עוד משחק עם ספרות כפולות בנקודות וריבאונדים, מאמן וושינגטון מנתח את הסיכוי שזה יהפוך לעניין שבשגרה, ואבדיה כבר חושב על טריפל-דאבלים. ויש גם מחמאות מה"מנטור" פורזינגיס: "הוא היה בכל מקום"

מאמן וושינגטון ושחקני הקבוצה מחמיאים לדני אבדיה אחרי הניצחון בסן אנטוניו/washwizardsil@

דני אבדיה פורח, ומרגיש שהמספרים המשופרים שהוא מציג לאחרונה כאן כדי להישאר. אחרי הניצחון 104:118 הלילה (בין רביעי לחמישי) על שארלוט בו קלע 20 נקודות והוריד 13 ריבאונדים, הישראלי מסביר מה גורם לו להיות במיטבו, ומציב לעצמו יעדים חדשים.

"ההגנה והריבאונדים הם הלחם והחמאה שלי, ואני אוהב לדחוף את הכדור קדימה אחרי שאני לוקח כדורים חוזרים. בתקופה האחרונה אני גם יותר אגרסיבי בהליכה לסל, וכשאני משלב את שלושת האלמנטים הללו, זה מצוין", אמר אבדיה. "יש לי עוד הרבה לאן לשאוף והרבה מה לשפר, אבל אני נהנה להתמקד כרגע בהגנה וריבאונדים, ומקווה להתפתח עוד יותר".

כשאבדיה נשאל באיזה אלמנטים הוא מרגיש שיפור, הוא השיב: "אגרסיביות, יציבות, קליעה. אני זורק עם יותר ביטחון. אני עדיין צריך לשפר את החדירה שלי, ולדעת כיצד להגיב כשסוגרים לי את האפשרות ללכת ימינה. לעשות יותר שינויי כיוון. אני מנסה להשתפר בהכל, אני רוצה לקלוע זריקות בדרגת קושי יותר גבוהה, זה יעזור לשלב ההתפתחותי הבא שלי כשחקן".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול גורדון הייוורד, שארלוט הורנטס. רויטרס
במיטבו. אבדיה/רויטרס

מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור נשאל בסיום על האפשרות שאבדיה יגיע לדאבל-דאבלים באופן קבוע, אחרי שרשם כבר 8 משחקים העונה עם מספר דו ספרתי של נקודות וריבאונדים. "אני מקווה שכן. לא צריך לומר שהוא יגיע לממוצע כזה, אבל יש לו את הפוטנציאל", אמר אנסלד ג'וניור. "הוא הראה את זה עם ימים נהדרים בהתקפה ובריבאונד. ישחק בצורה הנכונה, ישמור טוב, עם הגודל והיכולת לנקות את הלוח הוא ישיג יותר ויותר."

כשאבדיה נשאל על כך, הוא אמר: "אני חושב שיש לי את הפוטנציאל להיות שחקן של דאבל-דאבל באופן קבוע. למען האמת, אני מאמין שאני יכול להגיע לטריפל דאבלים, אולי לא מדי משחק אבל כן באופן תדיר. הקבוצה זקוקה לעזרה שלי בריבאונדים, ואני חושב שזה יתרון רציני ששחקן כמוני מגיע מהקו האחורי ועוזר כל כך בתחום הזה. אני שמח שיש לי את הפוטנציאל, ומקווה לשמור על יציבות".

אבדיה נהנה מאוד משיתוף הפעולה עם קריסטאפס פורזינגיס, שהפך לחברו הקרוב בתקופה האחרונה, ונחשב ל"מנטור" שלו.

"דני היה נהדר, הוא היה בכל מקום", החמיא פורזינגיס, שצלף 36 נקודות. "הוא תרם המון בריבאונדים, והקליעה שלו נכנסה. אמרתי לו לפני המשחק, 'אנחנו צריכים את דני טורבו הערב', והוא שיחק ממש טוב, אז זה ממש כיף".

פורזינגיס מספר על אבדיה ש"הוא עובד מאוד קשה, הכי קשה שיש, והוא בחור טוב. אני יודע כמה הוא רוצה את זה, ובכל פעם שהוא חווה קשיים, אני מנסה לעמוד לצידו ומבין לליבו, כי זה קורה לכל שחקן צעיר. אני מנסה להשאיר את הביטחון שלו גבוה כמה שיותר, לגרום לו להמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully