וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד הטובים באירופה לגילו": בן שרף רוצה ללכת בעקבות דני אבדיה

אחרי ההצגות בלאומית, הגארד בן ה-16 יעמוד למבחן בטורניר הצעירים של היורוליג לעיני עשרות סקאוטים ואנשי מקצוע. המטרה: להיכנס לתודעה של אנשי ה-NBA, בדיוק כפי שעשה אבדיה לפניו

בן שרף קולע 32 נקודות בליגה הלאומית/מתוך יוטיוב

בזמן שדני אבדיה פורץ לנגד עינינו ב-NBA, מתבשל לו בשקט בשקט הדבר הגדול הבא בכדורסל הישראלי: בן שרף. הגארד בן ה-16, 1.96 מטר, יעמוד בסוף השבוע הקרוב למבחן משמעותי לעיני סקאוטים ואנשי מקצוע רבים, כולל מה-NBA, כשישתתף בטורניר הצעירים של היורוליג בפטראס, יוון.

שרף צפוי להיות אחד השחקנים הבכירים בסגל המורכב מכישרונות צעירים בולטים מרחבי אירופה. הוא והקבוצה שתודרך על ידי רכז העבר פטרי קופונן, ישחקו שלושה משחקים מול קבוצות הנוער של אולימפיאקוס, של בסאנו האיטלקית ושל וילרבאן.

בן שרף. מתוך אתר היורוליג, אתר רשמי
זו הדרך להגיע לפנקסים של אנשי ה-NBA. בן שרף/אתר רשמי, מתוך אתר היורוליג

לקראת פתיחת הטורניר פורסמה באתר הרשמי כתבה הסוקרת את השמות הבולטים, ושרף - שהשתתף בטורניר גם בשנה שעברה והעמיד ממוצעים של 9.8 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים - קיבל מקום של כבוד.

"שרף אחד משחקני ההתקפה הטובים באירופה לגילו. הוא מסוגל לקלוע בכל מיני דרכים", נכתב אודותיו. "יש לו קליעה נהדרת מהשלוש והוא אוהב לתקוף את הטבעת. שרף עדיין צריך לשפר את הבנת המשחק, ולדעת מתי לשחק עבור עצמו ומתי עבור חבריו. הוא גם צריך להשתפר בהגנה".

עוד בוואלה!

20 נקודות ו-13 ריבאונדים לאבדיה, וושינגטון קטעה את רצף ההפסדים

לכתבה המלאה

הביצועים של שרף באליפות אירופה לקדטים

שרף בן ה-16 סיים בקיץ האחרון כמלך הסלים של אליפות אירופה לקדטים עם 24.3 נקודות למשחק, שהקנו לו מקום בחמישיית מצטייני הטורניר. בקיץ הוא החליט לוותר על עונה נוספת בקבוצת הנוער של הפועל עמק חפר, וקפץ היישר לאליצור נתניה מהליגה הלאומית.

עד כה נראה שגם המעבר לכדורסל הבוגרים תורם להתפתחות שלו, והוא כבר עכשיו נחשב לאחד הישראלים הטובים בליגה הלאומית, עם ממוצעים של 13.2 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

הביצועים של שרף בטורניר היורוליג אשתקד

שרף יקווה לבלוט בטורניר כדי להיכנס לתודעה גם של אנשי NBA - כפי שעשה בעבר גם דני אבדיה, שלא ויתר בצעירותו על השתתפות בטורנירים מהסוג הזה, ובסופו של דבר הפך לבחירת לוטרי.

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully