וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת איתם למלחמה: הפועל באר שבע פתחה את מירוץ האליפות

אליניב ברדה העיד כי שחקניו "אוהבים אתגרים", ואחרי הפסד בגמר גביע הטוטו ותיקו מול מכבי נתניה זה נראה אבוד. שלושה ניצחונות 0:1 רצופים סיפקו את התשובות שהמאמן של הקבוצה מהמקום השני הייתה צריכה. על עוד ניצחון חוץ של הקבוצה הווינרית והרעב של נגמר לה

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על בני סכנין/ספורט1

הרבה ממה שקורה להפועל באר שבע העונה, בטח במשחקי החוץ, טמון במשפט שאמר אמש אליניב ברדה במסיבת העיתונאים באיצטדיון דוחא אחרי עוד ניצחון של הקבוצה, הפעם על בני סכנין: "השחקנים שלי אוהבים אתגרים". מעבר למנהיגות שלו כמאמן, למילוי ההוראות של השחקנים שלו וליכולת שהם מפגינים כמעט בכל מחזור, יש אלמנט נוסף בהפועל באר שבע של העונה והוא הווינריות של השחקנים והרעב שלא נגמר. המעידה בגמר גביע הטוטו מול מכבי נתניה ממש לא מזמן לוותה בתיקו ביתי מול אותה הקבוצה כמה ימים לאחר מכן בטרנר. זה היה בעיני רבים סימן לכך שהפועל באר שבע נושרת מהמירוץ. ברדה חשב אחרת, והשחקנים שלו חשבו אחרת. אם ברדה יכול לאחל לעצמו משהו, זה שכל החיים יהיו לו שחקנים איתם אפשר לצאת למלחמה. בדיוק השחקנים שיש לו עכשיו בהפועל באר שבע.


ברק בכר: "משבר? לא נראים טוב ויודעים את זה"
שיחות על טרייד משולש: ראסל ללייקרס, ווסטברוק ליוטה, קונלי למינסוטה
אליניב ברדה: "אחד המשחקים הטובים שלנו העונה"

האזינו: יניב טוכמן על הפועל באר שבע

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
המנצח על המקהלה. ברדה/מאור אלקסלסי

אחרי המשחקים מול מכבי נתניה, יצאה הפועל באר שבע לשלושה משחקי חוץ. שלוש קבוצות שנלחמות על האתגרים שלהן חיכו לה. חלק רוצות פלייאוף עליון, חלק רוצות להישאר בליגה. את הקבוצה מהמקום השני לא עניין. תשע מתשע בשלושה משחקי חוץ. בכולם ניצחה הפועל באר שבע 0:1 קטן גדול, בלי לספוג שער והבוקר הפועל באר שבע חזק על הזנב של מכבי חיפה. שתי נקודות בלבד מפרידות ביניהן ולהפועל באר שבע יש אפילו הפרש שערים טוב יותר. אם מישהו חיפש אלטרנטיבה למכבי חיפה, הפועל באר שבע מספקת בכל מחזור את התשובות שלה.

ברדה לא חשש אתמול לתת להלדר לופס לפתוח אפילו שכרטיס צהוב נוסף היה מונע ממנו לשחק מול מכבי תל אביב בעוד פחות משבועיים. המאמן לא פחד וקיבל מהמגן השמאלי שלו משחק אחראי, בוגר, ללא צהוב ובעיקר עם שער מנצח בכדור חופשי מדויק לגד עמוס המצוין. אפילו הפנדל שעצר שוער סכנין לא היה מסוכן כמו הכדור החזק שבעט לופס, אחד משחקני הרכש הטובים שנחתו בהפועל באר שבע בשנים האחרונות.

הלדר לופס, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
לא חשש מהצהוב, קיבל את הקרדיט מברדה והחזיר בענק. לופס/מאור אלקסלסי

לא היה קל אתמול לברדה להכין את הקבוצה עם הידיעה שרמזי ספורי יהיה בחוץ לחודש וחצי בעקבות פציעה בברך. בקבוצה פירגנו לרופא המועדון שדאג שספורי ינותח בהקדם, אבל מדובר באחד מכלי הנשק המרכזיים של הפועל באר שבע, ולמשחק בסכנין יצא ברדה בלעדיו וגם בלי שאפי סוליימאנוב ושגיב יחזקאל. אבל להפועל באר שבע יש עומק ואפילו שרועי גורדנה, אחד הטובים של ברדה, נשאר על הספסל כדי לא להעמיס עליו, ידעה הקבוצה לשחק את אחד ממשחקיה הטובים העונה ולחזור עם שלוש הנקודות.

אפילו היציאה של רותם חטואל כשהוא מאוד מצוברח ובקושי לוחץ יד לפטריק קלימלה, לא העיבה על תחושת הסיפוק הגדולה איתה חזרה הקבוצה מסכנין. גם המריבה הקטנה בין איאד אבו עביד למריאנו באריירו בסיום בגלל איזה ויכוח על כדור במשחק, לא הזיזה יותר מדי. הפועל באר שבע תמתין לראות את הקהל שלה ממלא בשבת את טרנר בשעה נוחה ואז לעשות עוד שלוש נקודות לקראת היציאה לבלומפילד שבוע לאחר מכן, למשחק הגדול מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully