וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אחד המשחקים הטובים שלנו העונה"

מאמן הפועל באר שבע היה מסופק מניצחון 0:1 שלישי ברצף, הפעם על בני סכנין: "מתעסקים בעצמנו, לא במכבי חיפה". רפואה: "יהיה קשה לעשות פלייאוף עליון". צפו בתגובות

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על בני סכנין/ספורט1

הפועל באר שבע רשמה הערב (רביעי) ניצחון 0:1 שלישי ברצף, הפעם על בני סכנין, ושחקניו של אליניב ברדה כבר נושפים בעורף של האלופה, מכבי חיפה. הלדר לופס בכדור חופשי נפלא העניק את שלושת הנקודות לאורחים באצטדיון דוחא, במשחק שנערך לאחר שפעמיים נדחה בעקבות מזג האוויר.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע/מאור אלקסלסי

אליניב ברדה על ניצחון 0:1 שלישי ברצף: "עם תצוגה כזאת מגיעים למעלה. זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. החמצנו הרבה, גם פנדל. משחק שלישי שאנחנו לא סופגים וזה לא פחות חשוב".

על מכבי חיפה: "לא מתעסק במה שקורה שם, מתעסק רק בנו. היה חשוב לנו לחזור מפה עם ניצחון, במיוחד אחרי שנדחה. הפועל ירושלים? יהיה משחק מאוד קשה, קורא לאוהדים לבוא לטרנר. מקווה שנבוא באותה רמה ודריכות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קובי רפואה מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
לא היו מספיק טובים בעיניו מול יריבה חזקה. רפואה/מאור אלקסלסי

קובי רפואה על ההפסד: "הגישה שלנו לא הייתה טובה מספיק. הפועל באר שבע קבוצה איכותית מאיתנו. מול קבוצה כזאת איכותית אתה צריך להצליח לעשות את הדברים הקטנים, בטח שפה בבית וזה חבל. עוד יומיים יש עוד משחק, צריך לאושש את השחקנים ולבוא למשחק על החיים שלנו. יהיה קשה לעשות פלייאוף עליון. לא באנו לפה להפסיד את המשחק, התוכנית הייתה לנצח את המשחק. אם אתה לא מצליח ככה מול קבוצות כמו באר שבע, מכבי חיפה, מכבי תל אביב - אתה לא תצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully