וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "משבר? לא נראים טוב ויודעים את זה"

מאמן מכבי חיפה ניסה להסביר את היכולת החלשה של קבוצתו ("לא מצליחים לייצר דברים בחלק ההתקפי") והחמיא לסבע: "הרים את האווירה". קורצקי: "המשחק נדחה בגלל מזג האוויר? זה זלזול באינטיליגנציה"

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה אצל הפועל חדרה/ספורט1

משהו רע עובר על מכבי חיפה: האלופה רשמה הערב (רביעי) משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון כשסחטה 1:1 מול הפועל חדרה הנלהבת והמפתיעה. סתיו נחמני כבש למארחים (57) אחרי בליץ אדיר שכלל שלוש החמצות מוקדם יותר של פדידה. ברק בכר זרק למערכה את דיא סבע שהעיר את המשחק ובחן פעמיים את לבקוביץ' ואז, בדקה ה-81 דילן בטובינסיקה השווה בנגיחה אחרי כדור קרן של שרי והציל נקודה שהאמת? אפילו היא לא הגיעה לירוקים שהיו נחותים מהיריבה שלהם, שבמחזור הקודם הפתיעה את בית"ר ירושלים במשחק הבכורה של קורצקי.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
צריך למצוא פתרונות. ברק בכר/ברני ארדוב

ברק בכר על איבוד נקודות נוסף: "משבר? כל משחק שלא ננצח תקראו לזה ככה. אנחנו לא נראים טוב ויודעים את זה. נמצאים בתקופה לא טובה, עושים הכל על מנת לחזור לעצמנו. לפעמים צריך בכוח למצוא את הניצחון. אנחנו לא מצליחים לייצר דברים בחלק ההתקפי. הרבה שחקנים לא נמצאים בכושר, וכרגע אנחנו לא מצליחים וננסה לשפר את הדברים כבר לקראת קרית שמונה בשבת".

על הירידה ביכולת הוסיף: "הרגשתי באימונים האחרונים שיש אווירה טובה. סבע הרים את האווירה, הכל היה נראה טוב יותר. לפעמים הרגשות לחוד ומציאות לחוד. לא הצלחנו לייצר היום כלום. בסופו של דבר אתה רוצה לשחק עם שחקנים בעמדות הטבעיות שלהן, ולא רוצה לאלתר או להמר. ניסינו לעשות חילופים שהעירו אותנו, עם דיא, ג'אבר וקורנו. לא נעים לא לנצח, מודעים לתקופה ויש חוסר ביטחון של שחקנים כשלא הולך".

על הלחץ מהפועל באר שבע שהתקרבה צעד נוסף אליה בטבלה: "אין עניין של לחץ. אנחנו צריכים לראות איך אנחנו משחקים יותר טוב ונכנסים למומנטום יותר טוב. צריך ניצחון אחד וזה יתחיל. ג'אבר וסבע? אחד הצטרף ואחד חזר מפציעה. נצטרך לראות איך הם יכולים להיכנס להרכב, הם שחקנים איכותיים וחשובים. אמרנו מתחילת השנה שהמירוץ משולש. כל המשחקים קשים, הליגה מאוד תחרותית. מכבי חיפה תצא מהמשבר הזה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
4 נקודות בשני משחקי הבכורה. מנחם קורצקי/שלומי גבאי

מנחם קורצקי על הנקודה היקרה: "לא הרווחתי נקודה, איבדתי שתי נקודות היום. מי שנכנס לחדר הלבשה היה יכול לחשוב שקיבלנו תבוסה. די מבואסים מהשוויון, אבל מאוד מעודד מהלחימה של השחקנים. לא תיכננו לחזור אחורה, אבל כשאתה מוביל 0:1 אז מנטלית זה קורה. שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן שיחקו היום 70 דקות. סך הכל מאוד מרוצים, רוצים להמשיך ככה".

על ההתאמות במהלך המשחק: "רציתי להכניס מישהו שיסגור את רגל שמאל של סבע וזה עבד לנו. מכבי חיפה זה מגוון של דברים שצריך להתכונן אליהם. לא קל להכין את הקבוצה לרמת המתח של משחק כזה. השם מכבי חיפה מרים את המוטיבציה של השחקנים. פלייאוף עליון? צריך לעבור משחק, שניים ולצאת מהתחתית. אחר כך נתעסק בשאר. להגיד שהמשחק נדחה בגלל מזג אוויר? זה זלזול באינטיליגנציה שלנו. לא רציתי לדבר על זה לפני, שלא יגידו שזה תירוצים".

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 18:00: בני סכנין - מכבי בני ריינה
שבת, 18:00: סקציה נס ציונה - הפועל חיפה
שבת, 19:30: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully