וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עם כוכבית: מכבי תל אביב הפסידה 89:86 לכוכב האדום בלגרד

קאמבק אדיר של הצהובים ברבע האחרון עם שיא קריירה לשחקן של מכבי במפעל בתצוגת ענק של בולדווין (38 נק'), לא הספיקו לקטש ושחקניו בהפסד בית שני העונה ביורוליג. נדוביץ' (28 נק') נצץ בצד של הסרבים שאיבדו יתרון 16 לקראת הסיום, אבל התעשתו ועצרו את רצף ההפסדים

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד בית שני העונה עם 89:86 לכוכב האדום בלגרד בתצוגה הגנתית לא מספיק טובה מול ערב קליעה גדול של שחקני הקבוצה הסרבית. גם שיא קריירה לשחקן ביורוליג של מכבי מצדו של ווייד בולדווין (38 נק'), וקאמבק ברבע האחרון לא הספיקו לגארד וקבוצתו בהפסד דרמטי.

הצהובים, עדיין ללא לורנזו בראון שהאריך את חוזהו בקבוצה, קיבלו בחזרה את ג'רל מרטין לסגל. כבר מהפתיחה, האורחים השתלטו על העניינים ועלו ליתרון 0:5 מהיר ללא סל של מכבי בשלוש הדקות הראשונות. בונזי קולסון (16 נק' ו-5 ריב') החזיר את הקבוצה של עודד קטש למשחק, אבל משחק עצום של נמניה נדוביץ' (28 נק', 6/9 מהשלוש) העלה את הכוכב האדום על הגל והתחיל בריחה שהגיעה בשיאה ל-14 הפרש בחצי הראשון. ווייד בולדווין (38 נק', 5 ריב' ו-5 אס') עוד ניסה לצמצם לפני המחצית, אליו מכבי ירדה בפיגור 43:33.

גם בחצי השני היכולת בריבאונד ההגנתי היה מדאיג בצד הצהוב, וריצת 0:9 של האורחת שמר על הפרש דו ספרתי. נדוביץ' המשיך לצלוף והגדיל את היתרון. ריצת 2:10 עם יכולת אדירה של בולדווין, בשיא קריירה ביורוליג לשחקן של מכבי, ודארן היליארד (10 נק') מחקה פיגור 16 של הצהובים בקאמבק אדיר ברבע האחרון, אבל המילה האחרונה הייתה של הכוכב האדום עם ניצחון חוץ חשוב שקטע ארבעה הפסדים רצופים.


קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין (5 ריב' ו-5 אס') 38, בונזי קולסון (5 ריב') 16, דארן היליארד 10, ג'יילן אדאמס 9, רומן סורקין 5, ג'ון דיברתולומיאו, ג'ייק כהן, סולימאן בריימו וג'וש ניבו קלעו 2 כ"א. ג'רל מרטין ורפי מנקו שותפו ולא קלעו.

קלעו לכוכב האדום בלגרד: נמניה נדוביץ' (6/9 מהשלוש) 28, לוקה מיטרוביץ' (6 ריב') 14, אוגניין דובריץ' 13, פיליפ פטרוסב (5 ריב') 12, לוקה וילדוסה 10, אוגניין קוזמיץ' (5 ריב') 5, ניקולה איבנוביץ' (7 אס') 3, בנג'מין בנטיל וברנקו לאזיץ' קלעו 2 כ"א. סטפן לזארביץ' שותף ולא קלע.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. דני מרון
הפסד ביתי שני. בולדווין ומנקו/דני מרון
בונזי קולסון מכבי תל אביב. דני מרון
לא הצליחו לשמור על הבית. קולסון ובולדווין/דני מרון

מהלך המשחק:

רבע 1:

הכוכב האדום פתחה עם 0:5 מהיר, ואחרי 3 דקות ללא סל, בונזי קולסון דייק מהשלוש. ווייד בולדווין סחט סל ועבירה והשווה ל-6:6, ג'יילן אדאמס קלע מחוץ לקשת ביתרון ראשון של הצהובים הערב. פיליפ פטרוסב ושלשה של נמניה נדוביץ' החזירו את היתרון לאורחת. בולדווין צלף מהשלוש על הבאזר והשווה ל-18:18 עם סיום הרבע הראשון.

רבע 2:

נדוביץ' המשיך את כושר הקליעה המדהים עם שלשה נוספת בפתיחת הרבע, קולסון דייק מהשלוש מהצד השני והצהובים חזרו להוביל עם 21:23. ניקולה איבנוביץ' ונדוביץ' עם שתי שלשות הגדילו את ההפרש לשמונה וקראו לפסק זמן של קטש. הגארד הסרבי המשיך להפציץ והעלה את הכוכב ליתרון דו ספרתי עם 23:33. קולסון צמצם עם לייאפ יפה, אוגניין דובריץ' הוסיף שלשה מהצד השני וההפרש שוב צמח לדו ספרתי. ההפקרות בהגנה הצהובה המשיכה וזה כבר 14 הפרש עם עוד סל של לוקה וילדוסה. בולדווין צימק עם שלשה נוספת במחצית ראשונה שהסתיימה ביתרון 34:44 לכוכב האדום.

נמניה נדוביץ' הכוכב האדום בלגרד. דני מרון
בשיאו מול הצהובים. נדוביץ'/דני מרון

רבע 3:

לוקה מיטרוביץ' פתח את החצי השני עם דאנק מרשים, בולדווין וקולסון הגיבו מנגד וצמצמו לשבע. פטרוסב חדר בקלות עד הטבעת בדרך ל-41:55. הצהובים עם ריבאונד הגנתי מזעזע עד כה סופגים קליעות קלות של הסרבים בכדורים חוזרים וקטש קרא לפסק זמן בריצת 0:9 של הכוכב האדום. בולדווין הוסיף סל מחוץ לקשת, סחט עבירה על הדרך וניבו המשיך מהקו לצמצם את ההפרש לעשר. נדוביץ' המשיך לככב עם חמש נקודות רצופות והכוכב האדום ביתרון 55:69 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4:

בולדווין המשיך לבלוט בצד של קטש עם שלשה, וילדוסה השתיק את הקהל הצהוב מנגד. דארן היליארד צמצם לעשר בלבד עם סל מחוץ לקשת והסרבים עם ארבעה נקודות בלבד בארבע וחצי הדקות הראשונות של הרבע. בולדווין עם שיא קריירה צימק לשש, היליארד הוסיף מהקו והלחיץ את שחקני הכוכב האדום. רומן סורקין הטביע אחרי חטיפה של היליארד וחתך את ההפרש לשלוש בלבד, לא לפני שמיטרוביץ' החזיר את היתרון לכוכב. ההפרש נותר שלוש לאורך כל השניות האחרונות עם עבירות וקליעות מהקו משני הצדדים, בולדווין החטיא מחצי מגרש על הבאזר והכוכב האדום עם ניצחון 86:89 דרמטי.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
שיא קריירה ושיא לשחקן הצהובים. בולדווין/דני מרון

בשני (18:00), מכבי תל אביב תפגוש את עירוני נס ציונה בחצי גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully