וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל דוחא: "הפתרון הוא לבנות אצטדיון מודרני, בני סכנין ראויה לזה"

מנהל אצטדיון דוחא ל-103FM על רקע הדחייה החוזרת של המשחק מול באר שבע: "גם בלונדון נדחו משחקים בגלל הצפות. נשפץ בקיץ הקרוב". לקראת משחק ההשלמה: "מצבנו טוב"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

בצל דחיית המשחק בין בני סכנין להפועל באר שבע בפעם השנייה אתמול (שני), ולקראת השלמתו הצפויה של המפגש מהמחזור ה-18 מחר, מנהל אצטדיון דוחא איימאן אבו יונס התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הכנות המגרש שלא עמד בתנאים לקיום המשחק במועד המקורי שלו.

"מצבנו טוב, אפילו טוב מאוד. נערכנו כמו שצריך למשחק הזה. עשינו הרבה עבודות כדי להיות מוכנים לכמות הגשמים. וידאנו שהניקוז עובד כמו שצריך והעברנו את הקבוצה להתאמן במקום אחר", סיפר אבו יונס בפתח השיחה. "הבעיה היא שזה האצטדיון היחיד בארץ שמתאמנים בו כל השבוע. נוצרה שכבה שהיא מתחת לדשא, ואז המים לא נכנסים בצורה חלקה לניקוז, לוקח זמן. אם תהיה כמות גשמים גדולה, יצטברו הרבה מים על הדשא".

עוד הבהיר כי "המשחקים נדחו בגלל סופת 'ברברה'. מחר לפי מה שראינו בבוקר יהיו גשמים, מהצהריים ועד הלילה לא יהיו. גם מבחינת רוח, המצב יהיה טוב אבל צפוי להיות קר מאוד. לפני חודש בלונדון נדחו משחקים בגלל הצפות במגרשים, וגם ביום ההוא שנדחה המשחק בדוחא, באותו יום היו מגרשים שנסגרו".

באשר לטענה כי בני סכנין תצטרך לעשות עבודת שיפוץ מסיבית בניקוז, הדגיש: "זה לא סוד שאחרי 20 שנה בליגת העל מגיע לנו אצטדיון מודרני. מגיע לנו אצטדיון כמו המושבה, כמו בנוף הגליל. אנחנו לא מדברים על סמי עופר, בלומפילד. המגרש שלנו ישן, יש לנו תכנונים לקיץ הקרוב, יש שיפוץ בעלות של 10 מיליון שקל. אחת מהתוכניות היא לכר הדשא והניקוז. זה בין שלושה לארבעה חודשים של עבודה. אנחנו מקווים להספיק לפני פתיחת השנה".

"הפתרון הנכון הוא לבנות אצטדיונים מודרניים, אחד מהם בסכנין. העיר סכנין 20 שנה בליגת העל ואנחנו נמשיך להיות בליגת העל, מגיע לנו מגרשי אימונים ואצטדיון", הכריז אבו יונס. "הפועל באר שבע קבוצה שיש לנו יחסים טובים איתה. מקווים שכולם יגיעו וייהנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully