וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מודים: "מביש שב-2023 מגרש נראה ככה בגלל גשם"

15.1.2023 / 9:07

במועדון התאכזבו מדחיית המשחק נגד הפועל באר שבע ומפללים לאצטדיון חדש. אפילו אצטדיון 974 מקטאר עלה כרעיון, אבל לא נראה שזה אפשרי

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.1/ספורט1

אכזבה גדולה בבני סכנין מדחיית המשחק אתמול (שבת) נגד הפועל באר שבע בשל תנאי המגרש. במועדון טוענים כבר תקופה ארוכה שיש לבנות אצטדיון חדש ומודרני לקבוצה. ראשי המועדון כבר ביקשו בעבר מחברי כנסת לעודד בניית אצטדיון באזור התעשייה משגב שישמש את כל קבוצות האזור. במועדון אפילו העלו רעיון לבקש מהקטארים את אצטדיון 974 (אצטדיון המכולות הנייד), אך לא ניראה שבמהלך כזה יכול להתרומם.

כעת בסכנין יפנו שוב לגורמים פוליטיים בכירים וכן למועמדים לראשות העיר בבחירות שייערכו בעוד כתשעה חודשים, זאת על מנת לקדם בניית אצטדיון חדש.

אנשי המועדון הגיעו אתמול לאצטדיון כמה שעות לפני המשחק וראו שהכדור כלל לא נע על המגרש ונעצר בשל ההצפה. "ברור שזה מביש שב-2023 המגרש נראה ככה אחרי גשם", אמר גורם בקבוצה, "חייבים לסדר את העניין הזה. גם אם לא בונים אצטדיון חדש צריך להזרים כסף כדי לשדרג את המגרש".

אצטדיון דוחא מוצף. ., מערכת וואלה
אצטדיון דוחא אתמול/מערכת וואלה, .

בהנהלה החמיאו לאנשי המנהלת וההתאחדות שקיבלו החלטה זמן רב לפני המשחק ובכך מנעו אפשרות שהאוהדים יגיעו למגרש ויהיה צורך להכניסם ורק אז להודיע על ביטול. בקבוצה מעריכים שהמשחק יתקיים בתאריכים בהם יתקיימו משחקי רבע גמר גביע המדינה. סכנין וכן הפועל באר שבע הודחו מהגביע ולכן ההערכה היא שישחקו במועדים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully