וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הצפה בדוחא: נדחה המשחק בין בני סכנין להפועל באר שבע

השופט הרביעי עודה ביצע הערכה ב-16:30 וקבע כי לא ניתן לשחק היום, המשחק הדחוי יתקיים ככל הנראה בעוד שבועיים וחצי

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 0:1/ספורט1

הגשם הגיע בכמויות לצפון ומנע היום (שבת) את קיום המשחק בין בני סכנין להפועל באר שבע שתוכנן להתחיל בשעה 19:30 (ספורט2). שלוש שעות לפני המועד המקורי, הגיע לאצטדיון השופט הרביעי נאאל עודה כדי לבדוק את מצב הדשא, בבדיקתו נמצא כי המשטח מוצף באופן אשר לא יאפשר לקיים את המשחק בשעות הקרובות ולכן הוחלט להודיע על דחייתו עוד בטרם הגעת הקהל.

עוד לפני כן, אנשי סכנין ניסו להריץ את הכדור על הדשא, אך ללא הצלחה והם המתינו לבדיקת השופט שכאמור אישר כי לא ניתן לשחק.

מועד חדש טרם נקבע, אבל להפועל באר שבע יש את גמר גביע הטוטו מול מכבי נתניה ביום רביעי ולכן היא בכל מקרה לא תוכל לקיים את המשחק הדחוי השבוע. חשבו לקיים את המשחק בעוד שבוע וחצי אבל לא רצו לייצר עומס על באר שבע עם שני משחקים בשבוע פעמיים ברציפות, ולכן קרוב לוודאי שהדחייה תהיה לעוד שבועיים וחצי, במקביל למשחקי רבע גמר הגביע שממנו שתי הקבוצות כבר הודחו.

אצטדיון דוחא, בני סכנין. מאור אלקסלסי
בעונה שעברה היה עיכוב בשל ליקויי בטיחות. אצטדיון דוחא/מאור אלקסלסי

נזכיר שבעונה שעברה, כאשר הפועל באר שבע הגיעה לביקור בדוחא במחזור השלישי (18 בספטמבר 2021) המשחק נדחה בשעה ורבע בשל ליקויי בטיחות (השלטים האלקטרוניים בצד המגרש) שהובילו לצו סגירה של האצטדיון שבוטל לאחר מכן. האירועים גרמו אז לעיכוב כניסת האוטובוס של באר שבע ותקלה בסריקת הכרטיסים, אך לבסוף המשחק נפתח באיחור משמעותי והסתיים ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully