וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: המשחקים של מכבי חיפה והפועל באר שבע נדחו ליום רביעי

המנהלת קיבלה אזהרות מהשירות המטאורולגי והודיעה: לאור תנאי מזג האוויר ומתוך דאגה לשלום הצופים, בוטלו המשחקים בליגת העל ובליגה הלאומית בימים שני ושלישי. סכנין מול באר שבע בשעה 19:45 (ספורט2), חדרה מול מכבי חיפה ב-20:30

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

המשחקים בין הפועל חדרה למכבי חיפה ובין בני סכנין להפועל באר שבע, שאמורים היו להתקיים הערב (שני) ומחר, יתקיימו במקום זאת ביום רביעי, כך אישרה מנהלת הליגה.

משחק ההשלמה מהמחזור ה-18 בין בני סכנין להפועל באר שבע יתקיים ביום רביעי בשעה 19:45 (ישיר בספורט2) והמשחק בין חדרה למכבי חיפה מהמחזור ה-21 ייצא לדרך בשעה 20:30. באשר לשלושת משחקי הליגה הלאומית שאמורים היו להתקיים הערב ונדחו גם כן, טרם נמסר מועד חדש לקיומם.

רז מאיר, עומר אצילי, צ'ארון שרי שחקני מכבי חיפה חוגגים שער. קובי אליהו
ישחקו ביום רביעי. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

כידוע, לקראת השעה 16:00 הודיעה מנהלת הליגה כי "לאור תנאי מזג האוויר הקיצוניים בישראל ומתוך דאגה לשלום השחקנים, בעלי התפקידים והאוהדים ולאחר שיחות עם הקבוצות המעורבות, הוחלט כי המשחקים המתוכנים להיערך היום ומחר בשתי הליגות המקצועניות ידחו".

ארבע קבוצות ליגת העל שאמורות היו לשחק היום ומחר נתנו את הסכמתן לשחק מחרתיים, מה שהוביל להחלטה ולהודעה המהירה על המועד החדש. לשמחתה הגדולה, אגב, הפועל באר שבע עדיין לא יצאה לבית מלון בצפון לקראת מחר מאחר שחיכתה לראות אם יהיה ביטול.

יש לציין שהסיבה להחלטה לדחות את המשחקים נבעה ממידע שהגיע בצהריים מהשרות המטאורולוגי לפיו הערב יהיה מזג אוויר סוער במיוחד עם צפי לרוחות בין 70 ל 100 קמ"ש. המידע הזה בנוסף להסכמת ארבע הקבוצות בליגת העל להעתיק את המשחקים לרביעי, הובילו להחלטה של המנהלת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

האזינו: דני רופ על דחיית המשחקים

המשחקים שנדחו מהליגה הלאומית:

מחזור 23:

אום אל פאחם - מכבי פתח תקוה

הפועל עפולה - עירוני טבריה

הפועל פתח תקווה - הפועל נוף הגליל

כאמור, הודעה על מועדי המשחקים החלופיים תימסר בנפרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully