וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לחיים: הפועל ירושלים מחקה פיגור של 15 וניצחה את שטרסבורג

האדומים כבר ראו את הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות מתרחק, אבל בזכות קאמבק וסל ניצחון של רנדולף, הנחילו לצרפתים הפסד בכורה בטופ 16 - 81:80. שיא עונתי בנקודות ודאבל-דאבל להנקינס (28 ו-12)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

קאמבק נהדר הערב (שלישי), לעיני 5,421 צופים בארנה, חיזק את סיכוייה של הפועל ירושלים להעפיל אל רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א. האדומים מהבירה חזרו מפיגור של 15 נקודות ברבע האחרון והנחילו לשטרסבורג הפסד בכורה בטופ 16 עם ניצחון 80:81, כששתי הקבוצות במאזן זהה כעת - שני ניצחונות משלושה משחקים.

במחצית הראשונה סחב את הפועל ירושלים זאק הנקינס, ששבר שיא עונתי בנקודות עם 28, והוריד את כמות הריבאונדים הכי גבוהה שלו בליגת האלופות העונה - 12. אלא שאחרי ההפסקה, פול לקומב המנוסה החל את המומנטום של שטרסבורג, רודיון קורוקס בעל העבר ב-NBA צבר נקודות בקצב, ומרכוס קין ניווט מצוין את הספינה הצרפתית. באמצע הרבע האחרון התעורר ספידי סמית' לחיים כדי להוביל את האדומים לריצת 0:10 שהחזירה אותם למשחק, קין ניצל טעות הגנתית כדי לקבור שלשה גדולה כ-3 שניות לסיום, אבל ליוואי רנדולף חדר לצבע ועם 0.6 על השעון קלע את סל הניצחון שנתן את האות לחגיגות.

הירושלמים יגיעו במצב רוח חיובי לשבוע ההכרעה של גביע המדינה, שיתקיים במגרשם הביתי, כאשר ביום שני יארחו את הפועל חיפה. המשחק הבא שלהם בליגת האלופות יהיה מול הפועל חולון, כשעוד לפני כן יפגשו האדומים את אלופת ישראל במסגרת הליגה, בעוד 12 ימים.

ליוואי רנדולף קולע את סל הניצחון של הפועל ירושלים מול שטרסבורג. ברני ארדוב
רנדולף קולע את סל הניצחון/ברני ארדוב
זאק הנקינס, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שיאי עונה ודאבל-דאבל מרשים. זאק הנקינס/ברני ארדוב

"אמרו שזו תרופת פלא מרוסיה": שחקן היורוליג הושעה ל-2.5 שנים
הגארד האמריקאי אנטוניוס קליבלנד עשוי להצטרף להפועל אילת
איבנוביץ': "אם לורנזו בראון לא ישחק, יהיה לנו קצת יותר קל"

קלעו להפועל ירושלים: זאק הנקינס 28 ו-12 ריבאונדים, ליוואי רנדולף 14, ספידי סמית' 11 ו-8 אסיסטים (3/7 ל-3), קאדין קרינגטון וברנדון בראון 8 כל אחד, מארקס מייריס ואיתי שגב 4 כל אחד, סים-סנדר ונה 2.

עוד בוואלה!

הפועל ת"א מחכה לגראן קנאריה: "מסוגלים לייצר עוד ערב מיוחד"

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. ברני ארדוב
ניצחון חשוב. דזי'קיץ'/ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
5,421 צופים הערב בארנה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

קורנליוס קלע את הסל הראשון, בודיאן מאסה ומרכוס קין הפכו, אבל הנקינס קלע שלושה סלים בצבע, שניים מהם באסיסטים של מייריס שבין לבין הטביע בעצמו - 6:10 ירושלים. מאסה וקין המשיכו להקשות, מייריס סידר דאנק גם לקרינגטון ושטרסבורג ירדה לפסק זמן ראשון. הנקינס הוסיף שתיים מהקו, קין חדר יפה בצד השני אבל בראון בשלשה, חטיפה וקרש-סל הגדיל ל-10:19. שתי שלשות רצופות של הצרפתים הורידו ל-19:16 בתום הרבע.

זאק הנקינס, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שליטה מוחלטת בצבע. הנקינס/ברני ארדוב

רבע 2:

שלוש נקודות של אייק אודאנו בצד אחד, וסל של הנקינס בצד השני, קבעו 19:21 לירושלים. קרינגטון צלף שלשה, לנדסדאון השיב לו באותו מטבע ולוקאס בופור הפך מחוץ לקשת, הנקינס שוב קלע בצבע, מייקל בל ענה בסל וסמית' עם שלשה המשיך את הנדנדה -27:29 אדום. בל השווה בקליעות עונשין וקין הפך שוב כשצלף מרחוק. הנקינס הרותח, עם שלושה דאנקים רצופים, איזן ל-35:35 אחרי שלשה של בופור. רנדולף דייק מהקו אחרי טכנית למאמן באנקי, לנדסדאון חדר בהצלחה אבל הנקינס הגיע ל-20 נקודות והעניק להפועל ירושלים 37:38 בהפסקה.

ברנדון בראון, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפועל ירושלים נעצרה במחצית השנייה, עד שהגיע הקאמבק. ברנדון בראון/ברני ארדוב

רבע 3:

רודיון קורוקס ניצל אסיסט של קין, הנקינס המשיך בדיוק כמו בחצי הראשון עם עוד סל. פול לקומב עם 8 רצופות, שתיים מהן אחרי בלתי ספורטיבית של הנקינס, העלה ל-40:47 את האורחת. הנקינס שבר שיא עונתי בנקודות, אבל קורוקס שמר על פער 7. רנדולף דייק מחצי מרחק, ואחרי שלשה של קורוקס, סחט עבירה וקלע פעמיים -52:46. קורוקס המשיך במומנטום האישי וסגר 10 נקודות רצופות, הנקינס הוסיף שתיים בצד השני ובראון ירה שלשה, אבל קין צלף מנגד. ונה הקטין ל-60:53. אודאנו וקין הביאו את ההפרש לדו ספרתי, רנדולף צימק ל-63:55 כעבור 30 דקות של משחק.

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
רבע רביעי ענק של האדומים. קאדין קרינגטון/ברני ארדוב

רבע 4:

קורוקס עם עוד 5 מהירות העלה את ההפרש ל-13, קין הלך לקו וקלע את הנקודה ה-70, מייריס ושגב צימקו למינוס 11 אבל לקומב בשלשה כואבת נתן 59:73 לשטרסבורג. רנדולף קלע מחצי מרחק, קרינגטון קבר שלשה מאוד קשה, סמית' סחט בלתי ספורטיבית, דייק פעמיים מהקו וצלף שלשה שסגרה ריצת 0:10. אחרי סל של מאסה, סמית' הלוהט צלף שוב מעבר לקשת, רנדולף קבע 75:74. רנדולף השווה מהקו, הנקינס וקורוקס החליפו סלים ושגב הטביע אחרי מסירה גדולה של סמית' - 77:79. קין ניצל הירדמות של הנקינס כדי לתפור שלשת קלאץ', אבל המילה האחרונה הייתה של רנדולף שחדר לצבע והקשית באלגנטיות כדי להעניק להפועל ירושלים ניצחון 80:81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully