וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מחכה לגראן קנאריה: "מסוגלים לייצר עוד ערב מיוחד"

7.2.2023 / 14:13

שלב הבתים ביורוקאפ (רביעי, 20:00, ספורט 4): האדומים ינסו לצמצם את הפער ממוליכת בית ב' במשחק ביתי בהיכל שלמה, טוקוטו זוכר: "התאכזבנו מאוד מההפסד שלנו נגדם". בראון יקבל מנוחה לאחר המשחק

תקציר: טרנטו - הפועל תל אביב 78:60/ספורט 1

העונה האירופית של הפועל תל אביב תימשך מחר (רביעי, 20:00, שידור ישיר בספורט 4) עם משחק בית מול גראן קנאריה הספרדית. האדומים מדורגים במקום השלישי בבית ב' של המפעל עם תשעה ניצחונות וארבעה הפסדים, ואילו הספרדים מדורגים במקום הראשון בבית עם 11 ניצחונות ושני הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה גראן קנאריה בדרמה גדולה בספרד 83:85.

הריצה של הפועל תל אביב נעצרה במוצאי שבת האחרונה כשהאדומים הפסידו בבית להפועל חולון ואיבדו את המקום הראשון בטבלת הליגה. בקבוצה יודעים שאם יכולת קרובה לזו שהציגו נגד חולון תוצג גם נגד גראן קנאריה, הסיכוי שלהם לצאת עם ניצחון לא יהיה גדול במיוחד.

שני שחקנים סובלים מבעיות רפואיות לקראת ההתמודדות. הראשון הוא ג'יילן הורד שבעקבות שפעת לא התלבש למשחק נגד חולון, ושיתופו במשחק נגד גראן קנאריה מוטל בספק. השני הוא ג'ייקובן בראון שסובל מבעיות בכתף שהשפיעו על המשחק שלו בתקופה האחרונה. בראון ינוח אחרי המשחק הקרוב במשך כשבועיים בתקווה שיחזור לכושרו הטוב.

"יש אתגר גדול בפנינו", אמר לקראת המשחק ג'יי פי טוקוטו, "גראן קנאריה היא אחת הקבוצות החזקות בתחרות, וקשה מאוד לשחק מולם. מצד שני, הרגשנו מאוכזבים מאוד אחרי ההפסד הקודם נגדם. בגלל שהרגשנו שזה משחק שאנחנו צריכים לנצח, ויכולים לקחת. אני מאמין בגישה שלנו ושאנחנו קבוצה שיכולה לייצר עוד ערב מיוחד למועדון שלנו. נבוא באנרגיות גבוהות וננסה לעשות הכל כדי לנצח".

ג'יי פי טוקוטו, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
אתגר גדול. טוקוטו/דני מרון

גראן קנאריה מדורגת במקום השישי בליגה הספרדית עם 12 ניצחונות ושבעה הפסדים. היא תתמודד ברבע גמר הגביע הספרדי בשבוע הבא נגד טנריפה.

הקבוצה מציגה כמה קלעים מוכשרים במיוחד. איי ג'יי סלוטר, שחקן נבחרת פולין, קולע 11.3 נקודות למשחק, ניקולס ברוסינו, שחקן נבחרת ארגנטינה תורם 9.2 נקודות כשגם פראן בסאס המקומי וויטור בניטה הברזילאי הוותיק מעניקים לקבוצה סכנה מחוץ לקשת. שחקנים בולטים נוספים הם הסנטרים חליפה דיופ בן ה-21 ואלכנסדר ברצ'לובסקי הפולני, הפורוורדים ג'ון שורנה האמירקאי ודמיאן אינגליס הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully