וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגארדים אנטוניוס קליבלנד וטיילר ג'ונסון מועמדים להפועל אילת

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 17:00

שחקן ההגנה של העונה בליגה האוסטרלית ואקס מיאמי היט שרשם עונה עם ממוצע של יותר מ-13 נקודות ב-NBA עשויים להצטרף לקבוצה של מאוריציו בוסקאליה, ששחררה את לקומט לבודוצ'נוסט אחרי שבתחילה עזב את ישראל ללא אישור

הפועל אילת בדרך לחיזוק נוסף. הגארד האמריקאי אנטוניוס קליבלנד, שזכה היום (שלישי) בתואר שחקן ההגנה של העונה בליגה הראשונה באוסטרליה, שנה שנייה ברציפות, עשוי לחתום בשורות הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה. אילת צירפה בשבוע שעבר את מנגוק מת'יאנג שהגיע מאותה הליגה.

קליבלנד (29, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת סאות'איסט מיזורי סטייט שחתם כבר בקיץ 2017 במדי דאלאס מאבריקס על חוזה דו צדדי, ובילה זמן קצר גם באטלנטה ובליגת הפיתוח במהלך ארבע השנים בהן ניסה את מזלו ב-NBA. בסך הכל שיחק 28 משחקים ורשם 1.2 נקודות ב-6 דקות בממוצע.

בקיץ 2021 יצא לראשונה מארצות הברית וחתם באילוורה מהליגה האוסטרלית, במדיה רשם 14.1 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק. העונה עבר לאדלייד ורשם 15.8 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק.

טיילר ג'ונסון, מיאמי היט. GettyImages
בעל רזומה לא מבוטל ב-NBA. טיילר ג'ונסון/GettyImages

שחקן נוסף שעשוי לעשות את הדרך מאוסטרליה להפועל אילת הוא טיילר ג'ונסון. הגארד (30, 1.91) שיחק במשך שמונה עונות ב-NBA, כולל עונה בה קלע מעל 13 נקודות בממוצע למשחק במדי מיאמי היט. בשנה שעברה נפלט ג'ונסון לראשונה מהליגה הטובה בעולם, ועבר לבריסביין בולטס שבה כיכב עם 15.8 נקודות למשחק.

אילת הודיעה אמש על שחרורם של הגארד הבלגי מנו לקומט ושחקן הפנים האמריקאי נייט גריימס. לקומט הספיק לחתום בשורות בודוצ'נוסט שמשחקת ביורוקאפ, ולואלה! ספורט נודע שהוא עזב את ישראל עוד לפני ששוחרר לקבוצה המונטנגרית, ובלי אישור של קבוצתו, ופרטי העברתו ליריבת הפועל תל אביב ביורוקאפ נסגרו רק לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully