וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי, מנהל הון, בלי סוכן: נחשף המעגל הקרוב של רונאלדו

הפנומן חגג יום הולדת 38 בערב הסעודית באירוע אינטימי. הכירו: אלה החברים הטובים ביותר של הכוכב הפורטוגלי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2/ספורט1

אחרי שכבש ביום שישי האחרון את שער הבכורה שלו במדי אל נאסר, כריסטיאנו רונאלדו התפנה לחגוג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-38 שחל שלשום (ראשון). בתמונות שהעלה לאינסטגרם מהאירוע האינטימי שקיים, נחשף מעגל האנשים הקרובים ביותר לחלוץ הפורטוגלי.

בין הנוכחים היה אדו אגירה, עיתונאי מתכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צ'ירינגיטו", שמזוהה עם ריאל מדריד. אגירה, שהפך לחבר של רונאלדו בתקופה שהאחרון שיחק בבלאנקוס, כמובן, הגיע עם אשתו חוליה סלמיאן שמקורבת לזוגתו של כריסטיאנו, ג'ורג'ינה רודריגס, ונוהגת לנסוע איתה לחופשות. "יום הולדתו שמח אחי! הטוב ביותר תמיד נמצא לפניך", בירך אגירה באינסטגרם שלו את הכדורגלן.

ליום ההולדת הגיע גם המנג'ר האישי של רונאלדו, ריקי רגופה, וכמו כן מנהל הנכסים של הפורטוגלי, מיגל מארקס, ששומר עבור החלוץ על הונו הכלכלי שרק יצמח כעת עם החתימה באל נאסר. בנוסף הגיעו שני חברים ותיקים של רונאלדו: מיגל פייסאו, שותפו לחדר מימיהם המשותפים באקדמיה של ספורטינג ליסבון, וחוסה סמדו, אותו הגדיר השחקן בעבר כ"אחד החברים הכי טובים שהחיים העניקו לי".

עוד בוואלה!

מאבקי אגו בסעודיה? "כריסטיאנו רונאלדו חטף את הפנדל מטאליסקה"

לכתבה המלאה

מי שבלט בהיעדרו, שלא במפתיע, הוא הסוכן ז'ורז'ה מנדש שלגביו דווח כי הדרכים שלו ושל רונאלדו התפצלו לאחר שהכוכב עזב את מנצ'סטר יונייטד. "תודה לכולם על הברכות ליום ההולדת, אסיר תודה שביליתי את היום עם המשפחה והחברים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully