וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם פנדל בדקה ה-93: שער בכורה לרונאלדו שחילץ 2:2 עבור אל נאסר

צפו: כריסטיאנו כבש לראשונה באופן רשמי אחרי שער שנפסל, משקוף והחמצת ענק, מוליכת הליגה הסעודית שמרה על הפסגה מול הקבוצה של גאורגיוס דוניס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

זה לא היה רחוק מלהסתיים כמשחק רשמי שלישי ברציפות בו המזל לא מאיר פנים לכריסטיאנו רונאלדו, אבל בתוספת הזמן הגיע סוף סוף הרגע המיוחל, והשמחה הייתה כפולה: פנדל בדקה ה-93 אפשר לכוכב הפורטוגלי לכבוש את שער הבכורה הרשמי שלו במדי אל נאסר, אשר חילצה בזכותו 2:2 אצל אל פאתח של אקס מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס, וניצלה מאיבוד המקום הראשון בטבלה לאל שבאב.

רונאלדו הצליח למצוא את הרשת כבר בדקה ה-24, אבל השער שלו נפסל. אנדרסון טליסקה סיפק לו מסירה מצוינת, כריסטיאנו עצר על החזה, הסתובב ובעט ברגל שמאל לקורה ופנימה מכ-16 מטרים, אך הכדור יצא אליו בזמן שהיה בנבדל. בדקה ה-35 קיבל החלוץ הזדמנות גדולה נוספת בתוך הרחבה, אחרי שטליסקה בעט לקורה והריבאונד ניתז אל רונאלדו, ששלח את הכדור מעל המשקוף. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה קיבל CR7 כדור נוח בסמוך לנקודת הפנדל, והבעיטה שלו ברגל שמאל הרעידה את המשקוף.

שער הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר

השער הפסול של רונאלדו במחצית הראשונה

החמצה גדולה

בעיטה למשקוף

אקס ברצלונה כריסטיאן טייו העלה את אל פאתח ליתרון בדקה ה-12, טליסקה איזן בדקה ה-42 וסופיאן בנדבקה האלג'יראי העניק למארחת 1:2 בדקה ה-58, אבל רונאלדו כאמור דייק בכדור העונשין מ-11 מטרים וקבע את תוצאת הסיום. טליסקה ספג כרטיס אדום ישיר בדקה ה-95, אבל כאמור הפסגה נשארה בידי אל נאסר בזכות הפרש שערים עדיף על זה של אל שבאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully