וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני: "מרגיש מבוגר בחדר ההלבשה, אבל בחיים האמיתיים אני עדיין ילד"

אחרי השוואת שיא ההופעות בליגה, שחקן מכבי תל אביב התראיין לתכנית הספורט של 103FM: "השיא הוא לגמרי גאווה, חזרתי כדי להחזיר את התארים למועדון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

יממה אחרי שהשתווה למאיר טפירו כשיאן ההופעות בליגת העל עם משחקו ה-511 ורגע לפני שהוא הופך לשיאן הבלעדי, גיא פניני התראיין הערב (שני) לתכנית הספורט של 103FM ושיתף בתחושותיו.

"אני מרגיש מבוגר, גם בחדר ההלבשה, אבל בחיים האמיתיים אני עדיין ילד", אמר שחקן מכבי תל אביב. "השיא הזה הוא לגמרי גאווה. בסופו של דבר, זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות, ולעשות את זה הכי הרבה פעמים יותר מכל שחקן אחר, כמובן יחד עם מאיר טפירו, זה כיף. זו ברכה מבחינתי. אני מסתכל אחורה, עברתי כל כך הרבה דברים, עברתי שתי פציעות קשות. להמשיך לשחק בגיל הזה - זה באמת כיף גדול".

על ההשפעה של צביקה שרף, חבר הפאנל, אמר פניני: "לצביקה יש חלק מאוד משמעותי בדרך שלי, ואני זוכר ממנו דברים שאף אחד לא יודע, שעיצבו אותי. הרבה דברים אני לוקח מהעבר. העבר זה משהו חשוב בקריירה של שחקן, ללמוד מטעויות".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"להמשיך לשחק בגיל הזה - זה באמת כיף גדול". גיא פניני בערב השוואת השיא/דני מרון

כאשר נשאל מה צריך כדי להחזיק מעמד כל כך הרבה זמן, השיב פניני: "קודם כל, עור של פיל. דבר שני, הדבר הכי חשוב לספורטאי זה להאמין בדרך שלו וללכת איתה עד הסוף. גם אם יש מהמורות בדרך, אז כן ללמוד, לתקן, אבל בסופו של דבר הביטחון, האמונה העצמית, ויותר מכל הכיף במשחק. מי שאוהב את המשחק וכיף לו - אז הוא ימשיך וייהנה מהדבר הזה. בסופו של דבר יש כאלה שמצליחים יותר, מצליחים פחות. אנחנו פה בענף הזה כי אנחנו אוהבים אותו, ובגלל זה גם אני רוצה להמשיך אחרי הקריירה של המשחק".

על כך הוסיף: "עשיתי קורס מאמנים. קורס המאמנים האמיתי זה כל המאמנים שעברתי, ולמזלי עברתי את כל המאמנים הכי גדולים שהיו פה. חבל לא להמשיך את הדרך שלהם, לקחת מכל אחד את הדברים הטובים ולייצר משהו, אני חושב שזה חשוב לכדורסל".

עוד בוואלה!

גיא פניני: "מאחל לכל ספורטאי לשחק עד גיל כזה. אני מבורך"

לכתבה המלאה

האזינו לריאיון עם גיא פניני

באשר לחלומותיו להמשך הקריירה, אמר: "כל משחק, לבוא ולעלות על המגרש, מבחינתי זה סוג של חלום. כמובן שיש את החלומות הגדולים יותר - לקחת השנה תארים עם מכבי, להחזיר את האליפות, להתקדם כמה שיותר ביורוליג, לקחת את הגביע. כל תואר במכבי זה הדבר הכי חשוב בעולם".

בסיום שיתף: "אני חזרתי למועדון כי רציתי להחזיר את התארים. לא לבוא ולהיות הגיבור, אבל להיות חלק מהמערכת הזו ולהחזיר את המודעות לחשיבות התארים. השנה יש קבוצה ממש מעניינת מבחינת אופי, אנשים ממש טובים, כולם מבינים את גודל הסיפור, מבינים שהמועדון הזה הוא גדול. כולם במטרה אחת משותפת, נעשה הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully