וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "מאחל לכל ספורטאי לשחק עד גיל כזה. אני מבורך"

שחקנה של מכבי תל אביב השתווה למאיר טפירו בפסגת ההופעות בכל הזמנים בליגת העל, וצפוי לשבור את השיא אחרי פגרת גביע המדינה. עודד קטש: "לורנזו בראון אמור לשחק ביום חמישי מול הכוכב האדום בלגרד"

מכבי תל אביב, כמאמר הקלישאה, בסך הכל רצתה לחזור הביתה בשלום - ורק את זה היא עשתה אמש (ראשון) כשניצחה בבית את הפועל באר שבע 68:81, אחרי ריצת 0:10 ב-2:24 הדקות האחרונות במשחק. הצהובים יוצאים לפגרת גביע המדינה כשהם אוחזים במקום הראשון בטבלת ליגת העל.

מבחינתו של עודד קטש, מסתתר ככל הנראה עוד בונוס אחרי המשחק: ייתכן שהוא היה האחרון שבו נאלץ המאמן להסתדר ללא לורנזו בראון המחלים מפציעה. "אני מקווה שהחזרה שלו תהיה חלקה", אמר קטש. "התוכנית היא שהוא ישחק כבר ביום חמישי מול הכוכב האדום בלגרד, אבל נצטרך לראות ולהרגיש אותו באימונים".

גיא פניני עלה למשחקו ה-511 בליגה, והשתווה למאיר טפירו במקום הראשון בכל הזמנים. בעוד שבועיים, כשמכבי תתארח בהרצליה, הוא אמור להפוך לשיאן ההופעות. "אני עושה את הדבר שאני הכי אוהב, אולי אחד הדברים היחידים שאני יודע לעשות", חייך הפורוורד. "לעשות את זה הכי הרבה פעמים בכל הזמנים, זה מדהים. אני מרגיש מבורך, והלוואי שאמשיך. אני מאחל לכל ספורטאי לשחק עד גיל כזה".

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. לירון מולדובן
תם ולא נשלם. פניני/לירון מולדובן

על הצליעה של הצהובים בדרך לניצחון אמר פניני: "ידענו ודיברנו על זה שלא יהיה משחק קל. ידענו שמגיעה לכאן קבוצה טובה ומאומנת, שיודעת מה היא עושה, ובאמת היא הקשתה עלינו בדברים מסוימים. אני שמח שבלוח זמנים לא קל בכלל, הצלחנו לבוא ולעשות את העבודה. יש משחקים שזה מה שצריך לעשות בהם. אמנם זה לא היה בדרך הכי מלהיבה שיש, אבל בשבילנו ניצחון זה הדבר הכי חשוב. האנרגיה מול אולימפיאקוס וברצלונה תבוא באופן טבעי. אבל במשחקים האלה, אחרי נסיעה, כשהגוף קצת כואב, זה אתגר. עודד התריע בפנינו על זה, אבל בסופו של דבר סימנו וי על המשחק".

גם קטש התייחס למשחק עצמו: "אחרי מחזור כפול, אנחנו רואים תמיד בכל אירופה כמה זה מתיש וקשה לשמור על האנרגיות. שמנו לעצמנו כמה מטרות, בהגנה האינדיבידואלית, לדעת מול מי אנחנו משחקים ומה הם עושים, ולא עמדנו בהן. זה לא משהו שלא חווינו מוקדם יותר העונה, וזה עוד שיעור בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully