וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד "בחר בקבוצה הלא נכונה", פפ "משחק משחקים": הפרשנים נגד סיטי

אחרי עוד הפסד שהרחיק את האליפות, נוויל וקראגר מתחילים להבין שזו העונה של ארסנל: "משהו מוזר עובר על פפ, הולאנד לא בא לידי ביטוי"

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:1 (הארי קיין הפך למלך שערי המועדון בכל הזמנים)/ספורט1

מנצ'סטר סיטי התרחקה אתמול (ראשון) עוד קצת מהאליפות, עם הפסד 1:0 לטוטנהאם שלא רק השאיר את ארסנל ביתרון 5 בפסגה כשהיא עם משחק חסר, אלא גם עורר תהיות מחודשות בקרב הפרשנים, שהמשיכו להתייחס אליה כמועמדת מספר 1 לאליפות בשבועות האחרונים.

"בשבועות האחרונים נראה שפפ גווארדיולה מתחיל קצת לשחק משחקים. כשקיבלתי את דף ההרכבים אתמול, זו הייתה התחושה שלי. אתה עולה למשחק כזה ללא קווין דה בראונה ורובן דיאס? מה אתה מנסה להשיג בזה?", אמר גארי נוויל, שאמנם הזהיר ש"אף פעם אסור להספיד את סיטי, לפעמים זה ממש מביך לבקר את פפ ותוך שבוע הוא מוכיח לך שטעית. אבל בתחושה שלי, משהו פשוט לא מתפקד שם. משהו לא בסדר שם. יש תחושה מוזרה סביב הקבוצה".

נוויל כבר מודה שהזלזול שלו בסיכויי האליפות של ארסנל, לא מוצדק. "אני פחות ופחות בטוח בסיטי. העזיבה של קאנסלו, הספסול של דה בראונה, אי השימוש בגונדואן - הכל שם מרגיש מוזר. פפ גאון כדורגל, אבל זה לא אומר שהוא חסין מביקורת".

בעיטת 5: קיין עשה היסטוריה, טוטנהאם גברה 0:1 על מנצ'סטר סיטי
הארי קיין הפך למלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים: "הרגשה מיוחדת"
גווארדיולה: "לוקח ארבע שעות להגיע ממנצ'סטר ללונדון, זה מתיש"

פפ גווארדיולה לצד שחקן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
"גאון כדורגל, אבל לא חסין מביקורת". גווארדיולה/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

מי שנפגע מהתקופה הפחות טובה של סיטי לאחרונה, הוא ארלינג הולאנד שקצב הכיבושים המסחרר שלו נעצר. אתמול הוא אפילו לא בעט למסגרת, ולא נגע בכדור ברחבה של טוטנהאם. כעת, טוען ג'יימי קראגר שהולאנד עשה טעות כשבחר דווקא בסיטי בקיץ.

"ראינו אולי 60 אחוז מהיכולות של ארלינג הולאנד עד עכשיו", אמר קראגר. "הוא הגיע לאנגליה מליגה ומקבוצה שמתבססת על התקפות מתפרצות, על כדורגל מהיר מצד לצד. הוא שיחק שם בקצב מסחרר, ואתה פשוט לא רואה אותו מגיע לקצב הזה בסיטי. ייתכן שהוא בחר בקבוצה הלא נכונה בקיץ, כי הוא פשוט לא ממקסם את היכולות שלו. איתו סיטי קבוצה שונה, ואולי פחות טובה. זו לא אשמתו. סיטי פשוט לא בנויה לשחק את הכדורגל שהוא זקוק לו כדי לבוא לידי ביטוי. נכון, הולאנד כבש המון שערים בתחילת העונה, והמספרים שלו עדיין מצוינים, אבל אנחנו לא רואים את החבילה המלאה שהוא מסוגל לספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully