וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לוקח ארבע שעות להגיע ממנצ'סטר ללונדון, זה מתיש"

מאמן מנצ'סטר סיטי תירץ אחרי עוד הפסד חוץ לטוטנהאם: "זה כמו מסע לצפון אירופה. מאבק האליפות? אנחנו לא בעמדה לחשוב על זה"

תקציר: טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי 0:1 (הארי קיין הפך למלך שערי המועדון בכל הזמנים)/ספורט1

כמו בכל ארבעת ביקוריה האחרונים בלונדון במשחקי חוץ נגד טוטנהאם, גם הערב (ראשון) מנצ'סטר סיטי לא כבשה והפסידה. הארי קיין הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-15 ועשה היסטוריה, אבל עבור הסיטיזנס, שנכנעו לראשונה העונה בפרמירליג במשחק בו ירדו למחצית בפיגור, בעיקר פספסו הזדמנות לצמק את הפער מהמוליכה ארסנל לשתי נקודות בלבד, עשרה ימים לפני שהן נפגשות בלונדון.

בסיום המשחק אישר פפ גווארדיולה שקווין דה בראונה סופסל מסיבות טקטיות בלבד, כפי שהיה במפגש הקודם נגד טוטנהאם לפני שבועיים וחצי שהסתיים בניצחון 2:4, והוסיף: "התחלנו טוב את המשחק ויצרנו הזדמנויות, אבל עשינו את אותה הטעות כמו לפני שבועיים. טוטנהאם התגוננה היטב, אבל אנחנו לא הצלחנו להבקיע ולנצח. יש לי הרגשה שכל הזמן במשחקים נגד טוטנהאם זה נראה שאני צריך למצוא פתרונות, אבל אני גם חושב ששיחקנו טוב מאוד".

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא בעט לשער. הולאנד/רויטרס

כשנשאל על מרוץ האליפות, על אף שהפער מארסנל נותר 5 הפרש ושהקבוצות ייפגשו בשבוע הבא למשחק העונה, טען המנג'ר ולא בפעם הראשונה: "אנחנו לא בעמדה שאנחנו יכולים לחשוב על מאבק אליפות".

אגב, גווארדיולה גם מצא תירוץ מפתיע למאזן העגום שלו מול טוטנהאם בלונדון: "להגיע לכאן ממנצ'סטר זה כמו...לא יודע, נסיעה לצפון אירופה. זה לוקח לנו ארבע שעות ו-20 דקות עד למלון. זה מאוד מתיש, אני מצטער".

קייל ווקר, ששב להרכב הערב, הוסיף לדברי מאמנו: "זה מאוד מאכזב. הגענו לכאן כדי לקחת שלוש נקודות. נרים את הראש ונסתכל קדימה, בתקווה לחזור לעשות את מה שאנחנו יודעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

המחזור ה-23 בפרמיירליג ייצא לדרך ביום שבת ובאותו יום תארח ארסנל את ברנטפורד, למחרת מנצ'סטר סיטי תארח את אסטון וילה. ביום רביעי הבא הן ייפגשו למשחק העונה באצטדיון האמירויות בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully