וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין הפך למלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים: "הרגשה מיוחדת"

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 23:16

הכוכב חגג מול סיטי את שערו ה-267 במועדון - אחד יותר מג'ימי גריבס, שבנו בירך בנאום סוחט דמעות. על הדרך, הפך לשחקן השלישי בלבד שמגיע ל-200 שערי פרמיירליג

השער של הארי קיין מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

הארי קיין עשה הערב (ראשון) היסטוריה והפך למלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים. הכוכב הגדול של התרנגולים מצא את הרשת מול מנצ'סטר סיטי בדקה ה-15, וחגג את שערו ה-267 במועדון - אחד יותר מג'ימי גריבס האגדי. קיין עשה זאת בהופעתו ה-415 במועדון, לעומת גריבס, שכיכב בטוטנהאם מ-1961 עד 1970, וכבש את 266 שעריו ב-379 הופעות.

על הדרך, חגג קיין את שערו ה-200 בפרמיירליג, והוא השחקן השלישי בלבד שעושה זאת, אחרי אלן שירר (260) ו-ויין רוני (200). יש לציין שכוכב טוטנהאם נזקק לפחות משחקים לעשות זאת - הוא הגיע ל-200 שערים במשחקו ה-304, בעוד שירר עשה זאת במשחקו ה-306 ורוני במשחקו ה-462.

גרנאדה מתחילה להתאהב בוייסמן: "מנהיג אמיתי שייקח את הקבוצה על הגב"
"ויניסיוס עבר גיהנום במאיורקה, ריאל יצאה מהמרוץ לאליפות"
"צ'לסי הציעה 25 מיליון, ואז 28, 32, 35, 40... תהינו עד מתי לסרב"

צפו בקיין נואם בפני אוהדי טוטנהאם

הארי קיין נואם אחרי שהפך למלך שערי טוטנהאם בכל הזמנים/ספורט1

בסיום קיין נקרא למיקרופון והצהיר: "יש לנו עוד הרבה על מה לשחק העונה. רציתי להבקיע ולסיים עם זה כמה שיותר מהר. זו הרגשה מיוחדת", תוך שהוא מודה למשפחתו, לחבריו, לאוהדים, לצוות ולשחקנים. לא רק קיין נשא דברים, אלא גם דני גריבס, בנו של ג'ימי שאותו עקף קיין, שבירך את החלוץ בסרטון וידאו סוחט דמעות שהוקרן בפני קיין ויושבי האצטדיון. "ברכות להארי", צייצו מחשבון הטוויטר של ג'ימי גריבס, מטעם המשפחה. "אנחנו גאים שהשיא של ג'ימי החזיק מעמד 50 שנה, וידענו שנשמח עבור הארי כשהוא ישבור אותו".

בחדר ההלבשה גם זכה קיין לשיחת טלפון מרגשת ממאמנו אנטוניו קונטה, שלא עמד על הקווים הערב מכיוון שהוא מתאושש באיטליה מניתוח להסרת כיס המרה שעבר בשבוע שעבר.

"מזל טוב, הארי קיין, על שבירת השיא של ג'ימי גריבס", צייץ שירר. "אני ורוני תהינו איפה אתה, כל הכבוד על הצטרפותך למועדון ה-200".

גם גארי ליניקר הילל: "הוא עשה זאת. קיין שוב כבש ועקף את ג'ימי גריבס. איזה הישג גדול. כל הכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully