וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מאיורקה "הוחלף כדי לחגוג עבירה על ויניסיוס". בריאל זועמים

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 18:49

הברזילאי התעמת עם שחקני המארחת, ששברו את שיא העבירות העונה ב"לה ליגה", והבלאנקוס נותרו מתוסכלים והתלוננו על השיפוט. נאצ'ו ואנצ'לוטי הגנו עליו: "הוא בסך הכל ילד". והאם המאמן טעה בבחירת הבועט של הפנדל?

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 5.2/ספורט1

קרלו אנצ'לוטי אמר בשבוע שעבר שהוא מצפה להצלחות במהלך פברואר, והחודש החל עם 0:2 ביתי על ולנסיה לפני שלושה ימים, אבל היום (ראשון) הבלאנקוס הפסידו 1:0 במאיורקה במשחק בו מרקו אסנסיו בעט פנדל בהיעדרו של קארים בנזמה ונעצר על ידי השוער פרדראג ראיקוביץ', ובעקבות ההפסד יכולה ברצלונה הערב נגד סביליה להגדיל את יתרונה בפסגה ל-8 נקודות בתום 20 מחזורים.

ריאל מדריד נקלעה לפיגור כבר אחרי 13 דקות כשהבלם נאצ'ו נגח לשערו שלו והכניע את אנדריי לונין, שפתח מכיוון שטיבו קורטואה נפגע בחימום, והשוער מן העבר השני, אקס מכבי תל אביב כזכור, הפך לשוער הראשון של מאיורקה שעוצר פנדל נגד ריאל מדריד מאז 1999 ונבחר למצטיין המשחק.

"ריאל מדריד נפלה למלכודת של מאיורקה", נכתב בסיום המשחק ב"אס", "ריאל מדריד ניסתה לעשות הכל כדי לשנות את הנעשה על הדשא, אבל שום דבר לא הצליח לה וזה היה קשה מאוד לראות אותה נכנעת בצורה כזו". ב"מארקה" הכריזו ש"מאיורקה הוציאה את ריאל מדריד מהמרוץ לאליפות", לאור העובדה שבשני העשורים האחרונים שאף קבוצה לא זכתה באליפות מהעמדה בה ניצבת כיום ריאל מדריד.

מאיורקה שברה במשחק את שיא העבירות ב"לה ליגה" לעונה זו, 29 בוצעו ומתוכן 10 היו על ויניסיוס ג'וניור, שלאורך המשחק התעמת עם שחקני מאיורקה. בכלל, שחקני ריאל מדריד זעמו על השיפוט ולהגנתם טענו שספגו חמישה כרטיסים צהובים לאורך 90 הדקות, בדיוק כמו מאיורקה על אף שנגדם נשרקו רק 14 עבירות.

בסיום "חשף" מאמן מאיורקה חאבייר אגירה שהחליף את המגן פאבלו מפאו לבקשתו. הסיבה: הוא רצה לקבל תשואות מהקהל אחרי שהפיל את ויניסיוס לדשא. "מפאו ביקש חילוף כי רצה סטנדינג אוביישן על העבירה על ויניסיוס. אני מכיר אותו", אמר אגירה ספק בהלצה ספק ברצינות.

"הגיהנום של ויניסיוס", כתבו בספרד על הברזילאי הצעיר בספרד וגם הזכירו תנועה שביצע לעבר היציע ושהובילה לכך ששחקני מאיורקה הקניטו אותו, "הוא היה עצבני והיה ברור שמאיורקה מחפשת אותו".

נאצ'ו דיבר על כך בסיום: "מאיורקה עשתה עבודה מעולה בהגנה והבקיעה שער עם המון מזל, שער לצערי יכול לקרות. גם היינו יכולים להשוות בפנדל, אבל זה פשוט לא היה המשחק שלנו. נוצרת אווירה סביב ויניסיוס ג'וניור שלא תורמת לאף אחד, בטח לא ל'ויני'. מדובר כאן בילד שכולם רק מתעסקים בו ומדברים עליו".

גם קרלו אנצ'לוטי התלונן על היחס שקיבל ויניסיוס, ואמר ש"מה שקורה זו לא אשמתו. שחקנים יריבים ואוהדים של קבוצות אחרות תמיד עושים פרובוקציות מולו. הוא בסך הכל רוצה ליהנות מכדורגל, אבל מנסים להוציא אותו מפוקוס. תראו מה קרה היום".

אנצ'לוטי התייחס גם להחלטה לאפשר למרקו אסנסיו לבעוט את הפנדל ולא לשחקנים אחרים, כמו רודריגו. "בחרתי במרקו ולא ברודריגו, כי זכרתי שרודריגו החמיץ פנדל במונדיאל וחששתי שזה ישפיע עליו. בנזמה הוא הבועט הראשון שלנו ואחריו מגיע לוקה מודריץ'. את הבא בתור אני בוחר בכל פעם בהתאם למי שמשחק. זה יכול להיות אסנסיו, רודריגו, טוני קרוס. היום בחרתי במרקו".

ויניסיוס, אנטוניו רודיגר שחקני ריאל מדריד בעימות עם פאבלו מפאו שחקן מאיורקה. רויטרס
"מדובר בילד שכולם מתעסקים בו". נאצ'ו הגן על הכוכב/רויטרס

המספרים

* מאיורקה היא הקבוצה החמישית בהיסטוריה של לה ליגה שרושמת ארבעה ניצחונות בית רצופים של 0:1. האחרונה הייתה לוגרונייס (1990/91) ולפניה בורגוס (1978/79), סלמנקה (1978/79) וולנסיה (1972/73).

* פרדראג ראיקוביץ' הוא שוער מאיורקה הראשון שעצר פנדל של שחקן ריאל מדריד מאז חרמן בורגוס הארגנטינאי, שעשה את זה מול פרננדו היירו ב-1999.

* 10 העבירות שבוצעו על ויניסיוס ג'וניור זה הכי הרבה עבירות שבוצעו על שחקן ריאל מדריד במשחק ליגה אחד, מאז איסקו נגד בטיס באוגוסט 2013.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מאיורקה עם מתיאה נסטאסיץ'. רויטרס
איש המשחק. ראיקוביץ'/רויטרס

המחזור ה-20 בספרד יינעל מחר עם המפגש בין ראיו וייאקנו לאלמריה (שני, 22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully