וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנאדה מתחילה להתאהב בוייסמן: "מנהיג אמיתי שייקח את הקבוצה על הגב"

השער המהיר של החלוץ עזר לקבוצה לקטוע בצורת של קרוב לחצי שנה ללא ניצחון חוץ, בספרד התלהבו מהבכורה החלומית: "איתו, לכבוש כבר לא נראה כל כך מסובך"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 5.2/ספורט1

שון וייסמן לא יכול היה לייחל לסיפתח טוב יותר. החלוץ הישראלי שעבר בשבוע שעבר מויאדוליד לגרנאדה, ערך היום (ראשון) את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה מליגת המשנה בספרד, ונזדקק ל-4 דקות בלבד כדי לרשום שער ראשון במדי הקבוצה. השער שלו נתן את הפתח לניצחון 0:2 על ויאריאל ב', שקטע רצף של קרוב לחצי שנה ללא ניצחון חוץ.

"וייסמן כבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור כשחקן גרנאדה. הוא מעניק לקבוצה את כל מה שנדרש מחלוץ", החמיאו ב"אס". בכל רגע נתון הוא מסתכל על השער וחושב איך לכבוש. הנוכחות שלו גורמת למתח אצל ההגנה של היריבה. בכורה ראויה לציון".

וייסמן מסכם את הבכורה הנפלאה

בתקשורת המקומית של גרנאדה ציינו שוייסמן "שבר את הקללה תוך ארבע דקות", ואחד הכתבים המסקרים את הקבוצה התלהב וכתב: "וייסמן שחקן כריזמטי ומנהיג אמיתי, שיודע לקחת קבוצות על הגב. החתמה אדירה".

"שלוש דקות הספיקו לו כדי לפתוח את הדלת לשער. זה היתרון של לשחק עם חלוץ אמיתי, לכבוש פתאום לא נראה כמו עניין כל כך מסובך", כתבו ב-"Estadiodeportivo" והעניקו לו ציון 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully