וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה דוהרת אל עבר האליפות, בוסקטס הפצוע ייעדר כשבועיים

הקטלאנים פתחו פער 8 בפסגה, צ'אבי החמיא לראפיניה והבהיר: "העונה עוד ארוכה". הקשר צפוי להחמיץ את המשחק הראשון מול יונייטד

ברצלונה עשתה הערב (ראשון) עוד צעד ענק אל עבר האליפות, כשהביסה את סביליה 0:3. הקטלאנים ניצלו את המעידה של ריאל מדריד מול מאיורקה, הגדילו את הפער בפסגה לשמונה נקודות וחגגו ניצחון עשירי ברציפות בכל המסגרות. ג'ורדי אלבה (58), גאבי (70) וראפיניה (79) כבשו, והמכונה המשומנת של צ'אבי נראית בלתי עצירה.

"פשוט תסתכלו על היכולת שלנו", סיכם צ'אבי, שצבר 109 נקודות ליגה ב-46 המשחקים הראשונים שלו, כמו פפ גווארדיולה, ושלוש פחות מלואיס אנריקה שבמקום הראשון. "יש לנו רצף כל כך ארוך של משחקים ללא הפסד. זה היה משחק טוב באופן כללי, אנחנו מרוצים. יצרנו הרבה הזדמנויות ואני מרוצה מאיך שהשחקנים הופיעו ואיך שהדברים מתפתחים. שמונה נקודות בפסגה, זה חשוב, אבל יש עוד המון זמן". על ראפיניה, שנבחר לאיש המשחק, אמר המאמן: "אני מרוצה ממנו, אנחנו לא שופטים פה יכולות רק דרך שערים ובישולים. הוא היה תחת לחץ גדול, וכעת נראה שיותר קל לו".

ג'ורדי אלבה, שקיבל את חולצת ההרכב על חשבון אלחנדרו באלדה והחזיר עם שער ובישול, הוסיף: "יש לנו עונה טובה מאוד, אנחנו משחקים היטב. אני שמח, אבל נותרה עוד הרבה ליגה. צריך להמשיך ככה. במחצית הראשונה היה לנו קשה, אבל בחצי השני היה קצת יותר פשוט. מסר? אני לא מעביר מסרים. כשאני משחק אני מנסה לעשות כל שביכולתי ולעזור לשחקנים הצעירים".

"אנחנו בתקופה טובה", הוסיף מארק אנדרה טן סטגן. "זה לא סוד, וצריך להמשיך ככה. ההגנה היא לא של אדם אחד, אנחנו עושים הגנה כקבוצה ורואים את זה. אני גאה בקבוצה, כי כולם עובדים היטב".

נאצ'ו כבש שער עצמי, ריאל מדריד נוצחה 1:0 אצל מאיורקה
שחקן מאיורקה "הוחלף כדי לחגוג עבירה על ויניסיוס". בריאל זועמים
גווארדיולה: "לוקח ארבע שעות להגיע ממנצ'סטר ללונדון, זה מתיש"

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
האליפות ממשיכה להתקרב. ברצלונה חוגגת/רויטרס

החדשות הרעות אצל מוליכת הטבלה הגיעו מכיוונו של סרחיו בוסקטס. הקשר הוותיק נפצע בקרסולו השמאלי כבר בפתיחת המשחק, נאנק מכאבים על כר הדשא והוחלף בפרנק קסייה. בספרד טוענים כי הוא סובל מנקע, שיגרום לו להחמיץ את השבועיים הקרובים, לכל הפחות. על כן, שיתופו במשחק הראשון מול מנצ'סטר יונייטד בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית בעוד כשבוע וחצי נראה קלוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully