וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישתף פעולה עם דונצ'יץ': "קיירי אירווינג עובר בטרייד לדאלאס"

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 22:42

עסקת ענק ב-NBA: דינווידי, פיני סמית' ובחירות דראפט יעשו את דרכן לברוקלין. דיווח: פיניקס מתכננת להסתער על קווין דוראנט

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 5.2/ספורט1

עסקת ענק הושלמה הערב (ראשון) ב-NBA, במהלכה עובר קיירי אירווינג לדאלאס, בצוותא עם מרקיף מוריס. הכוכב שדרש לעזוב את ברוקלין בטרייד קיבל את מבוקשו וישתף פעולה עם לוקה דונצ'יץ', כשהנטס יקבלו בתמורה את ספנסר דינווידי, דוריאן פיני סמית', בחירת סיבוב ראשון ב-2029 ומספר בחירות סיבוב שני.

מאז דרש לעזוב את ברוקלין בטרייד לפני מספר ימים, הפך הרכז לסחורה חמה ברחבי הליגה. אירווינג הוזכר בין היתר כמועמד להצטרף ללוס אנג'לס לייקרס ולשתף שוב פעולה עם לברון ג'יימס, ללוס אנג'לס קליפרס, לפיניקס, מיאמי ומספר קבוצות אחרות, אך בסופו של דבר המאבריקס הגיבו ראשונים, כשלפי דיווחים, לג'נרל מנג'ר ניקו האריסון יש מערכת יחסים טובה עם קיירי, כמו גם למאמן ג'ייסון קיד שתמך בעסקה.

דני אבדיה נכלל פעמיים בטופ-10 של הלילה ב-NBA, בארה"ב מנתחים את "המהפך"
בדרך לטרייד? לברון מתקרב לשיא אך שוב מפסיד, דריימונד הושיע את גולדן סטייט
דני אבדיה כיכב עם 23 נקודות, וושינגטון שוב הובכה ונכנעה לברוקלין החסרה

שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג עם שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'. Sarah Stier, GettyImages
שיתוף פעולה מרתק. אירווינג ודונצ'יץ'/GettyImages, Sarah Stier

לפי דיווחים בארצות הברית, הלייקרס אכן חשקו ברכז, אך חששו להציע לו חוזה מקסימום בקיץ הקרוב, אז יוכל להפוך שחקן חופשי. אירווינג אכן יחפש חוזה ארוך טווח, וספק אם דאלאס תהיה זו שתציע לו אותו, אך המאבריקס שאיבדו את ג'יילן בראנסון ללא תמורה בקיץ שעבר בחרו לעשות מהלך גדול כדי לנסות להתחרות על אליפות. אירווינג יהיה כמובן השחקן ההתקפי המוכשר ביותר איתו דונצ'יץ' ישתף פעולה בקריירת ה-NBA שלו, ואמור להוריד הרבה מהעול ההתקפי מעל כתפיו של הסופרסטאר הסלובני.

דינווידי, שהגיע לדאלאס אשתקד בעסקת קריסטפאס פורזינגיס, שב לקבוצה בה פרץ, ובה שיחק מ-2016 עד 2021. הגארד בן ה-29 העמיד העונה ממוצעים של 17.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים למשחק. פיני סמית', שנחשב שחקן הגנה מצוין, קלע 9.1 נקודות והוריד 4.7 ריבאונדים למשחק.

עדיין לא ברור מה כל זה יגיד על עתידו של קווין דוראנט. הכוכב הגדול של הנטס ביקש בעצמו טרייד בקיץ, אך שוכנע להישאר. כעת, לאחר שחברו הקרוב ביותר הועזב, לא מן הנמנע שגם דוראנט ינסה לעזוב פעם נוספת. לפי דיווח של כריס היינס ב"בליצ'ר ריפורט", פיניקס צפויה לנסות ולצרף את KD, אם אכן ברוקלין תהיה מוכנה לוותר עליו.

עוד בוואלה!

צרות בגולדן סטייט: סטפן קרי הפצוע ייעדר מספר שבועות

לכתבה המלאה

דינווידי למד על הטרייד מהציוץ של שאמס צ'ראניה?

אירווינג בן ה-30 היה מעורב בשלל שערוריות בשנתיים האחרונות, כולל סירובו להתחסן לקורונה וציוץ סרט בעל מסרים אנטישמיים. הוא החמיץ שלל משחקים, הושעה ושוב חזר, וכשהיה על הפרקט, נראה כמו אחד הרכזים הטובים בעולם. בארבע עונותיו האחרונות שיחק 20, 54, 29 ו-40 משחקים (העונה), ובזו הנוכחית הוא העמיד ממוצעים של 27.1 נקודות (48 אחוז מהשדה, 37 אחוז ל-3, 88 אחוז מהעונשין), 5.1 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully