וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי הפצוע ייעדר מספר שבועות, קר: "מקווה שיחזור בהקדם"

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 23:07

הכוכב נפגע בברכו מול דאלאס ויחמיץ את משחק האולסטאר. הווריירס ינסו להחזיק מעמד בלעדיו, ורחוקים משחק אחד בלבד מהמקום ה-11 במערב

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 5.2/ספורט1

גולדן סטייט בצרות צרורות. סטפן קרי נפצע במהלך הניצחון על דאלאס אתמול בלילה (בין שבת לראשון), וכעת מדווחים בארצות הברית שכוכב האלופה ייעדר מספר שבועות בשל הפגיעה ברגלו.

קרי נפצע בברכו השמאלית לקראת הרבע השלישי, כשנתקל בשחקן היריבה מקינלי רייט, ולאחר מכן צלע לספסל, ומשם לחדר ההלבשה. הוא עבר סדרה של בדיקות, וכעת נותר לראות כיצד הווריירס יסתדרו בלעדיו במירוץ אחר כרטיס לפלייאוף במערב. כרגע הם מדורגים במקום השביעי עם מאזן של 26:27, אך הם רחוקים משחק אחד בלבד מפורטלנד, המדורגת 11.

סטף יחמיץ את משחק האולסטאר, ובהיעדרו, ניתן להניח שג'ה מוראנט יקבל את המקום בחמישייה. מקום נוסף יתפנה בסגל, והמועמדים המובילים לקבל אותו הם דיארון פוקס ואנתוני אדוארדס.

דני אבדיה נכלל פעמיים בטופ-10 של הלילה ב-NBA, בארה"ב מנתחים את "המהפך"
בדרך לטרייד? לברון מתקרב לשיא אך שוב מפסיד, דריימונד הושיע את גולדן סטייט
דני אבדיה כיכב עם 23 נקודות, וושינגטון שוב הובכה ונכנעה לברוקלין החסרה

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. רויטרס
ישוב אחרי פגרת האולסטאר. קרי/רויטרס

"הוא יחזור העונה, ואני מקווה שזה יקרה במוקדם מאשר במאוחר", אמר סטיב קר. "החדשות הטובות הן שהוא יחזור, זו לא פציעה שתגמור לו את העונה". לפי דיווחים בארצות הברית, קרי נמנע מפציעה חמורה יותר, אך הווריירס ינקטו במשנה זהירות עימו והוא ייעדר שבועיים לכל הפחות. יש לציין שהגארד כבר החמיץ 11 משחקים מוקדם יותר העונה, ובתקופה הזו דווקא החזיקו הווריירס מעמד, עם מאזן 5:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully