וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה כיכב עם 23 נקודות, וושינגטון שוב הובכה ונכנעה לברוקלין החסרה

יממה אחרי שאיבדה יתרון 20 נקודות מול פורטלנד, וושינגטון איבדה יתרון 23 מול הסגל החסר של הנטס והפסידה 125:123. נקודת האור: אבדיה חזר להצטיין עם כמה מהלכי היילייטס

מאמן וושינגטון ושחקני הקבוצה מחמיאים לדני אבדיה אחרי הניצחון בסן אנטוניו/washwizardsil@

דני אבדיה התאושש, וושינגטון לא: הוויזארדס ספגו הלילה (בין שבת לראשון) הפסד שני רצוף, לילה אחרי לילה, כששוב איבדו יתרון בטוח ונכנעו 125:123 לברוקלין בניו יורק. יממה אחרי שאיבדה יתרון 20 נקודות בהפסד לפורטלנד, הפעם וושינגטון איבדה יתרון של 23 נקודות, ואחרי עוד מחצית שנייה חלשה מאוד ומאכזבת ירדה למאזן 28:24. הנטס (20:32) הצליחו לנצח על אף ששיחקו בסגל חסר מאוד, כשהם לא רק בלי קווין דוראנט הפצוע אלא גם בלי קיירי אירווינג, שישב בחוץ בגלל כאבים בקרסול יממה אחרי שביקש לעזוב את המועדון בטרייד וערער עוד יותר את מצב הרוח בקבוצה. הנטס גם היו בלי בן סימונס, סת' קרי ועוד שני שחקנים שנפצעו במהלך המשחק.

אירווינג נותר מחוץ לסגל, אבל "ייתכן שברוקלין תשאיר אותו"
הארדן מחוץ לאולסטאר: "חוסר כבוד". סאבוניס, מרקאנן והליברטון בפנים
דיווח: קיירי אירווינג ביקש מברוקלין נטס להעבירו בטרייד

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול ברוקלין נטס. רויטרס
בדקות שלו על המגרש הוויזארדס היו ב-8+. אבדיה/רויטרס

נקודת האור מבחינת היא וושינגטון היא שוב דני אבדיה. אחרי משחק חלש מול פוטרטלנד, הלילה אבדיה חזר להיות אנרגטי ויעיל עם 23 נקודות (6 מ-14 מהשדה, 4 מ-9 מהשלוש), 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-4 חטיפות. שניים מהאסיסטים שלו היה נהדרים, כולל אחד מאחורי הגב, בלי להסתכל, שמצא את קיספרט חופשי. הוא גם הוסיף הטבעה יפה אחרי שהשכיב את השומר שלו, ובכלל, שוב נראה יעיל והמשיך את הכושר המצוין האישי שלו מהתקופה האחרונה, למעט משחק הנפל מול הבלייזרס.

עוד בוואלה!

אירווינג נותר מחוץ לסגל, אבל "ייתכן שברוקלין תשאיר אותו"

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול ברוקלין נטס. רויטרס
ערב מעודד. אבדיה/רויטרס
קאם תומאס, וושינגטון וויזארדס מול ברוקלין נטס. רויטרס
שיא קריירה. תומאס/רויטרס

אבל גם זה לא עזר לוושינגטון, שבמחצית השנייה הפסידה 70:50. היא עלתה לרבע האחרון ביתרון 92:99, הנטס השלימו את המהפך מהר מאוד, שלשה של אבדיה 3 דקות לסיום עוד החזירה את היתרון לאורחים וקבעה 115:116, אבל קאם תומאס המצוין המשיך משחק נהדר ושיא קריירה של 44 נקודות ועם מהלך של סל ועבירה על אבדיה 12 שניות לסיום קבע את תוצאת המשחק. מונטה מוריס החטיא שתי זריקות מהקו שיכלו להשוות 7 שניות לסיום.

אדמונד סאמנר קלע גם הוא שיא קריירה לנטס (29 נקודות), וניק קלקסטון (15 ו-13) סייע גם הוא לברוקלין לרשום את הקאמבק הכי גדול שלה העונה. קריספטס פורזינגיס המשיך בכושר הקליעה המצוין שלו וקלע 38 נקודות לוושינגטון (ששיחקה בלי בראדלי ביל), שבמשחקה הבא תארח את קליבלנד (בין שני לשלישי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully