וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיירי אירווינג ביקש מברוקלין נטס להעבירו בטרייד

בארה"ב פורסם כי הכוכב, שיהפוך בקיץ לשחקן חופשי, מעוניין לעזוב את הקבוצה לפני הדדליין בחמישי הקרוב, ולהגיע ללייקרס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

עושה רושם שהקדנציה של קיירי אירווינג בברוקלין עומדת להסתיים בנסיבות לא משמחות: מספר כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו הערב (שישי) כי הכוכב בן ה-30 ביקש מראשי הקבוצה להעביר אותו בטרייד עד לסגירת החלון ב-NBA ביום חמישי הקרוב, כאשר לפי "בליצ'ר ריפורט" הבקשה הגיעה לאחר שהצדדים לא הגיעו להבנות על הארכת חוזה.

אירווינג, שמימש בקיץ האחרון את האופציה לעונה רביעית בברוקלין ושכר של 37 מיליון דולר, יהפוך בסיום העונה לשחקן חופשי בלתי מוגבל והבהיר להנהלת המועדון כי אינו מתכוון לחתום על חוזה חדש בנטס. עוד לפני העונה הנוכחית ביקש הרכז לסגור עסקת סיין-אנד-טרייד, כלומר חתימה על חוזה חדש והעברה שלו לקבוצה אחרת, אבל במועדון סירבו והכוכב החליט להישאר.

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. GettyImages
בדרך לפרידה מברוקלין נטס. קיירי אירווינג/GettyImages

זהו פרק דרמטי נוסף בדרכו רצופת הפרשיות של אירווינג בברוקלין. כזכור, בתחילת העונה הרכז הושעה לשמונה משחקים לאחר שהעלה לרשתות החברתיות פוסט שקידם ספר וסרט אנטישמיים.

לפי אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN, אירווינג אמנם לא הציג רשימה של יעדים עדיפים לטרייד מבחינתו, אולם הביע עניין לעבור ללוס אנג'לס לייקרס שצפויים להיות אחת הקבוצות שינסו לצרפו. גם דאלאס, מיאמי ופיניקס הוזכרו. מעבר של קיירי ללייקרס יהווה כמובן איחוד בינו לבין לברון ג'יימס, עמו זכה הרכז באליפות היסטורית במדי קליבלנד לפני שש שנים וחצי.

ברוקלין מדורגת נכון לכתיבת שורות אלה במקום הרביעי במזרח, עם מאזן של 31 ניצחונות ו-20 הפסדים, אך הפסידה בשבעה מ-11 המשחקים שקיימה מאז שקווין דוראנט נפצע בברך בתחילת ינואר. ממוצעים של קיירי עומדים על 27.1 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-5.1 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully