וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות נוספת נחשפה בפרשת דני אלבס, עורכי דינו: "אין לו כסף"

קורבן האונס פרצה בבכי לאחר שיצאה מהשירותים במועדון הלילה ואמרה לבת דודתה: "הוא ממש פגע בי". המגן איבד שלל עסקאות חסות ולא יוכל להשיב לפומאס את 4.5 מיליון היורו שהיא דורשת

מדי יום, עדויות נוספות נחשפות מפרשת האונס של דני אלבס. לאחר שבת דודתה של קורבן האונס העידה בבית המשפט, חושפים ב"ספורט" הקטלאני חלק ממה שעבר על אותו קורבן בלילה המסויט ב-30 בדצמבר בברצלונה. היא וכוכב נבחרת ברזיל לשעבר נכנסו לשירותים, ומספר דקות לאחר שאלבס עזב, יצאה הבחורה, בת ה-23, ואמרה לבת דודתה: "אנחנו הולכות". רגע לפני שאספו את המעילים ויצאו ממועדון הלילה, פרצה קורבן האונס בבכי וסיפרה: "הוא ממש פגע בי".

פומאס, בה שיחק אלבס עד פרשת האונס, דורשת ממנו פיצוי של 4.5 מיליון יורו, שכן לטענתה הפר את הסכם החוזה עליו חתם, הכולל ענישה במקרה של שימוש בסמים, מעורבות בשערורייה ציבורית או ביצוע מעשה המוגדר כעבירה פלילית. אלא שכעת מתברר כי לכדורגלן הברזילאי הוותיק אין את הסכומים הללו.

עורכי דינו של אלבס העבירו לקבוצה המקסיקאית מסר ברור: השחקן לא יוכל לעמוד בפיצוי הזה, משום ש"כבר אין לו את הסכומים שהיו לו בעבר". נציגיו של אלבס טענו בבית המשפט כי הרוויח 30 אלף יורו לחודש במקסיקו סיטי, אולם השופט, שהיה חשוף לחוזים שנחתמו, מיהר להבהיר כי הסכום האמיתי עומד על כ-300 אלף יורו לחודש. המגן אמור היה להרוויח לא פחות מ-3.6 מיליון יורו לעונה.

חברתה של המתלוננת בפרשת דני אלבס: זו לא הפעם הראשונה שהוא תוקף
"דני אלבס כפה על הקורבן מין אוראלי ושתה דרינק בבר אחרי האונס"
לצד עברייני מין בילדים, דני אלבס מדבר לראשונה מהכלא: "כלום לא מפחיד אותי"

דני אלבס, שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
הסתבך גם כספית. דני אלבס/רויטרס

מיותר לציין כי אחרי התפוצצות פרשת האונס, כל עסקאות החסות של אלבס בוטלו, ובכך אזלו כל מקורות ההכנסה שלו. נייקי, אדידס, 1XBET הן רק חלק מהחברות שהתנתקו מאלבס פומבית.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully