וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ במכבי תל אביב: "הכנסנו את עצמנו למשבר, היינו צריכים להיות צמודים לחיפה"

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 10:28

עם הגנה רכה והתקפה תקועה, מכבי תל אביב של קראנקה רשמה תיקו שלישי. המאמן טען שהבעיה הייתה בגישה, בקבוצה מזהים בעיה עמוקה יותר: "לא יודעים לנצח, הקלות שבה ספגנו מעצבנת". בשבוע הבא מחכה מוקש נוסף: "נקווה שיהיה צ'אנס מחודש לאליפות"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

אייטור קראנקה אולי חושב שהבעיה העיקרית של שחקני מכבי תל אביב היא הגישה, ועל כך גם דיבר איתם אמש (שבת) בחדר ההלבשה בבלומפילד בסיום התיקו מול בני סכנין, אבל גורמים אחרים במכבי תל אביב טוענים הבוקר שהבעיה האחרונה של הקבוצה אתמול במשחק היתה הגישה.

"זו לא פעם ראשונה שאנחנו לא מצליחים מול קבוצה שמצופפת עם תשעה שחקנים על ה-16 שלה", אומרים במכבי תל אביב. "יש לנו מקבץ של בעיות שבגללן משחקים כאלה כשאנחנו בפיגור, אנחנו לא יודעים לנצח. אנחנו לא נהנים מקרנות לטובתנו, לא יודעים לעשות גול ממצב נייח, מתקשים מאוד לעשות פעולות באחד על אחד ולמעט ערן זהבי, מי אצלנו יודע לכבוש גול ממרחק?".

קראנקה ערך אסיפה קשה לשחקני מכבי תל אביב: "באתם בלי תשוקה"
עם ה-11 של חטואל: הפועל באר שבע ניצחה את סקציה נס ציונה 0:1 בחוץ
ברדה: "הדרך והגישה היו מצוינות". בב"ש הגיבו לאירועי החולצה עם פאון

דור פרץ, מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא פוגעים. מכבי תל אביב/אריאל שלום

הליקויים כאמור מקבלים משנה תוקף, כשהקבוצה נקלעת לפיגור ואז יש ליריבה מוטיבציה גבוהה יותר לא לספוג. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לספוג במשחקים כאלה", אומרים הבוקר במכבי תל אביב. "גם אם קשה יותר להבקיע, גם אם הכדורים לא נכנסים וגם אם אנחנו ביום רע בהתקפה, צריך להתאבד ולא לספוג. הקלות שגיא מלמד עשה את השער שלו כל כך מעצבנת".

קראנקה שהגיע עם הרבה ציפיות, עשה בינתיים ניצחון גדול במשחק העונה על מכבי חיפה ובכך הפיח רוח של תקווה בקרית שלום, אבל לצד אותו משחק נהדר לפני שבועיים, מכבי תל אביב של קראנקה עשתה כבר שלוש תוצאות תיקו. מול בית"ר ירושלים, בדרבי מול הפועל תל אביב ואמש איבדה מכבי תל אביב של הבאסקי כבר 6 נקודות.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב נפרדה ב-1:1 בלבד מבני סכנין בבלומפילד

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, אבי ריקן. אריאל שלום
ערב מתסכל. זהבי וריקן/אריאל שלום
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'. אריאל שלום
תחושת פספוס גדולה. יובאנוביץ'/אריאל שלום

"הכנסנו את עצמנו למשבר חדש מכלום ויש לנו במחזור הבא משחק חוץ סופר קשה מול מכבי נתניה", אמר אמש שחקן בקבוצה. "כבר חשבנו אחרי מכבי חיפה שהנה אנחנו שוב חזק במירוץ אחרי שקיזזנו את הפער לחמש נקודות, אבל בעטנו בדלי ברגעים הכי חשובים".

גורם נוסף במועדון אמר: "מילא לאבד אליפות כשמכבי חיפה היתה מצויינת ולא יכולנו להדביק אותה, אבל כבר ניצחנו את חיפה ופתחנו את הקרב ואז כשלנו עם איבוד של ארבע נקודות בשבוע. זה לא נתפס שהיינו צריכים להיות היום עם אותן נקודות כמו מכבי חיפה, אבל שוב נצטרך לקוות שיהיה לנו צ'אנס מחודש לאליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully