וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דולב חזיזה שחקן נהדר, הלוואי שהוא יגיע לפרטיזן בלגרד"

זלאטן שחוביץ' נזכר: "שיחקתי נגדו 4-5 פעמים, הוא מצוין". על פרשת לזאר יובאנוביץ': "האזנתי להקלטות, אני תומך בו לחלוטין"

תקציר ניצחונה של אברטון 0:1 על ארסנל/ספורט1

זלאטן שחוביץ' שנמכר בקיץ האחרון ממכבי נתניה לפרטיזן בלגרד, התראיין בסרביה וסיפר שהוא מאוד מקווה שדולב חזיזה יגיע לקבוצתו. קשר מכבי חיפה היה מבוקש מאוד בפרטיזן, אבל בתקשורת המקומית סיפרו שהיא לא הצליחה להגיע לסיכום עם מכבי חיפה ולכן ירדה ממנו. חלון ההעברות בסרביה ייסגר ב-10 בפברואר, הסיכוי שחזיזה יעבור אפסי, אבל שחוביץ' עדיין מקווה - אולי למעבר בקיץ.

"בתקופה שלי בישראל שיחקתי נגד חזיזה 4-5 פעמים", סיפר שחוביץ', "הוא היה תמיד בצד השני ואני תמיד שמרתי על אצילי, שהוא גם שחקן מצוין. חזיזה נהדר, הלוואי שיהיה לסיכום והוא יגיע לפרטיזן בלגרד".

המגן השמאלי סיפר: "כמובן שכולם בישראל מכירים את ביברס נאתכו ומאוד מכבדים אותו. כולם אומרים שהוא מצוין ושהוא מנהיג. הישראלים גם מאוד אוהבים כדורסל בכלל ואת מכבי תל אביב בכדורסל בפרט".

שחוביץ' התייחס גם לפרשת לזאר יובאנוביץ' ובני ריינה: "אני לא יודע מה האמת, אבל אני תמיד אהיה בצד של השחקנים. הקשבתי להקלטות ואני תומך בלזאר לחלוטין. לי מעולם לא הייתה בעיה בישראל, אפילו לא הקטנה ביותר. לא מפתיע אותי שארגון השחקנים בישראל עזר ליובאנוביץ', זה ארגון שתמיד עומד לצד הכדורגלנים הזרים ומסייע להם. אני מאמין שהצדק ייצא לאור".

שחקן מכבי נתניה זלאטן שחוביץ', לפני עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"אני בדרך כלל הייתי מול אצילי, שהוא גם מצוין". שחוביץ'/ברני ארדוב

שחוביץ' גדל במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד, עבר למכבי נתניה בינואר 2020 ונמכר בחזרה לפרטיזן בקיץ האחרון תמורת כ-350 אלף יורו. הוא משמש בעיקר כמגן השמאלי השני של הקבוצה, אחרי הקפטן סלובודן אורושביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully