וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטריד בבני ריינה: סעיד בסול איים ותקף את יובאנוביץ'

24.1.2023 / 17:17

הקשר לשעבר ששוחרר מהעולה החדשה העלה סרטון ובו נראה בעלי הקבוצה לאחר שלכאורה בעט בשחקן שהתלונן בארגון השחקנים על היחס המחפיר מהמועדון: "אני אז*** אותך, אשלח אליך אנשים. אל תגיע לכאן יותר"

לזאר יובאנוביץ' וסעיד בסול/ארגון השחקנים

לאחר שנזרק ממכבי בני ריינה, לזאר יובאנוביץ' שיתף תיעוד שלו היום (שלישי) מותקף על ידי בעלי הקבוצה, סעיד בסול. הבעלים, לפי התיעוד, בעט בשחקן ואיים לשלוח אליו אנשים. הדברים הגיעו לאחר שהשחקן התלונן בארגון השחקנים על היחס המחפיר שקיבל מהמועדון ואי תשלום המשכורת בזמנו במועדון, וטען שספג איומים מבסול.

בסול איים על השחקן לשעבר של הקבוצה: "אני לא רוצה לראות אותך פה יותר. אתה מתחיל לשגע אותי. דיברתי איתך כמו חבר, אבל אתה גורם להכל להכעיס אותי. אתה לא חלק מהקבוצה יותר. אתה רוצה כסף? בוא קח את הכסף שלך. אתה לא צריך להגיע לכאן. אני אז*** אותך, אשלח אליך אנשים. אל תתקרב לכאן".

בכל זמן התיעוד, יובאנוביץ' התלונן בפני בסול כי הוא בעט בו ודרדר את השיח ביניהם לאלימות.

לזאר יובאנוביץ' שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
ספג איומים והותקף. יובאנוביץ'/מאור אלקסלסי

בעלי הקבוצה הוסיף: "אם אתה רוצה לסיים את זה יפה, נסיים את זה. תרצה בצורה מכוערת, זה יסתיים בצורה מכוערת. אתה מגיע לכאן רק לעשות משהו רע לקבוצה. אתה מבין מה אני אומר? אתה לא מגיע יותר לפה, לא לאימונים ולא לקבוצה. שלושה חודשים דיברנו על זה. כיבדתי אותך, זה שטויות. זאת הפעם האחרונה שאני מדבר איתך".

מארגון השחקנים והשחקניות נמסר בתגובה לתקרית: "ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בישראל קיבל בימים האחרונים פניה מלאזר יובנוביץ' בה לטענת השחקן, באימון הקבוצה שהתקיים לפני שבוע (17.1), הגיעו אליו הבעלים של המועדון מלווה בשני אנשים נוספים, ולטענתו הם הרימו עליו יד ואיימו עליו שיפסיק להגיע לאימוני הקבוצה. השחקן אף טען בפנינו שנאמר לי כי אם לא יבין בטוב, הוא יבין ברע. אנו רואים אירוע זה בחומרה רבה, לא ייתכן שבעלי תפקידים בקבוצות ישתמשו באלימות פיזית כנגד שחקנים. פנינו היום לעו"ד ניר רשף, התובע של ההתאחדות לכדורגל, ודרשנו להשהות מכל פעילות את בעלי הקבוצה. אנו דורשים מבעלי קבוצות ובעלי תפקידים לשמור על התנהגות נאותה ולהימנע לחלוטין מכל אלימות מילולית ופיזית כלפי שחקניות ושחקנים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully