וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגשנו שתי הצעות על דולב חזיזה, מכבי חיפה כרגע מסרבת לשחררו"

11.1.2023 / 16:29

המנהל המקצועי של פרטיזן בלגרד אישר שמתנהלות שיחות עם הקשר: "הם לא רוצים למכור אותו, אבל זה לא אומר שהוא לא יעזוב. נחכה עד סוף החלון אם צריך"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 11.1/ספורט1

מילוש וזורה, המנהל המקצועי של פרטיזן בלגרד, אישר היום (רביעי) את הפרסומים על הצעה רשמית שהגיש המועדון למכבי חיפה עבור רכישת דולב חזיזה, וחשף פרטים ראשוניים מהשיחות בין הצדדים.

"יש שחקן שהוזכר בתקשורת שאנחנו מעוניינים בו ושאיתו אנחנו במו"מ", אמר המנהל המקצועי ובסרביה הבהירו כי מדובר בחזיזה, "אבל הקבוצה שלו לא מוכנה בשלב זה למכור אותו. שלחנו הצעה שנייה ואנחנו מחכים לתשובה, המו"מ לא באמת התחיל עדיין, אבל זה נכון שזה שחקן שאנחנו רוצים ומנהל איתו מגעים. הוא גם לא השחקן היחיד שאנחנו רוצים לצרף".

דולב חזיזה, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דולב חזיזה, מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

עוד אמר וזורה: "חלון ההעברות רק התחיל, יש המון זמן ודברים משתנים מדי יום. אנחנו מחכים לתשובה וכשהמועדון יחליט שהוא מוכן למכור, אנחנו ננהל שיחות. שלחנו הצעה, אבל כרגע השיחות לא מתקדמות. יש לנו זמן, הסגל שלנו רחב ויש לנו שני שחקנים על כל עמדה ואנחנו נחכה אם צריך גם עד סוף החלון. יכול להיות שהם לא רוצים לשחרר אותו, למעשה זה המצב כרגע, אבל זה לא אומר שהוא יישאר שם".

במכבי חיפה הבהירו גם לאחר דברי המנהל המקצועי של פרטיזן בסרביה כי אין כוונה לשחרר שחקנים משמעותיים בחלון ההעברות הקרוב, להוציא את הקפטן נטע לביא שצפוי לעזוב לקבוצה היפנית גמבה אוסקה עד סוף החודש ובמועדון מקווים שזה יקרה רק אחרי המשחק נגד מכבי תל אביב בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully