וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה להשאיר את נטע לביא עד המשחק נגד מכבי תל אביב

26.12.2022 / 11:37

הקפטן קרוב למעבר לגמבה אוסקה, שתתחיל להתאמן בסוף ינואר. הירוקים מקווים להשאיר אותו כמה שיותר זמן, אבל פויאטוס יכריע

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

גמבה אוסקה צפויה להתחיל את אימוני טרום העונה החדשה בליגה היפנית בסוף חודש ינואר, ומכבי חיפה תבקש מהקפטן נטע לביא להישאר במועדון מאוחר ככל הניתן. כידוע, הקשר קיבל החלטה עקרונית להיענות להצעה שהוגשה לו, וכעת העניין עומד במשא ומתן בין המועדונים על גובה הפיצוי, כאשר רק תפנית דרמטית מאוד תימנע את מעברו.

מאמנה של אוסקה, דני פויאטוס, יגיע ב-9 בינואר ליפן ויחל להכין את מחנה האימונים לעונה הקרובה, כשהצפי הוא שבסוף ינואר תתחיל הקבוצה את מחנה האימונים בצורה רשמית. פויאטוס מתכוון לדרוש שלביא יתייצב לפתיחת האימונים, כך שקשרה של מכבי חיפה צפוי לעזוב כבר במהלך החודש הבא. יחד עם זאת, הירוקים ינסו כאמור להשאיר את לביא מאוחר ככל האפשר ויבקש ממנו להישאר לכל הפחות עד כשבוע לפני שהוא טס. בחיפה מקווים שלביא ישחק במשחק העונה נגד מכבי תל אביב ב-23 בינואר ורק אז ימריא ליפן, אך הדבר תלוי גם בפויאטוס עצמו שיצטרך להכריע בעניין.


מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו של נטע לביא בנוגע להצעה מיפן
ברק בכר: "מקווה שנטע לביא יישאר, אבל אם יעזוב - נסתדר"
גמבה אוסקה צפויה להציע לנטע לביא מיליון יורו לעונה

שון גולדברג, ינון אליהו שחקני מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
עדיין חולם על אירופה. גולדברג/מאור אלקסלסי

דולב חזיזה יחזור לסגל מכבי חיפה במשחק הערב (שני, 20:30) נגד מכבי נתניה. חזיזה שנעדר מתחילת אוקטובר, יתחיל את המשחק על הספסל ויקווה לצבור דקות ראשונות אחרי למעלה מחודשיים וחצי. דילן בטובנסיקה ימשיך להיעדר.

שון גולדברג דיבר לקראת המשחק והתייחס גם לביקור של הירוקים אתמול בבית החולים רמב"ם: "מרגש שאפשר לעשות טוב לילדים על הלב. יש רגעים שהם יותר גדולים מהספורט"

על המשחק עצמו אמר: "נתניה קבוצה מצוינת ומקשה על היריבות שלה. זה לא הולך להיות משחק קל. היה שבוע ארוך שיכולנו להתכונן כמו שצריך ונגיע מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

על הארכת חוזהו אמר גולדברג: "תמיד יש רצון לצאת לאירופה, אבל אני בבית חם והרגשתי מהשנייה הראשונה בן בית. אני מאוד נהנה וכשהייתה לי אופציה להאריך חוזה עשיתי את זה. כרגע אני כאן ואני שמח".

על נטע לביא שיעזוב לגמבה אוסאקה היפנית, אמר הבלם: "אני לא מעורב בפרטים. ברור שאנחנו רוצים שהוא יעשה מה שטוב לו, הלוואי שיישאר איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully