וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מקווה שנטע לביא יישאר, אבל אם יעזוב - נסתדר"

25.12.2022 / 14:25

מכבי חיפה ביקרה בבית החולים רמב"ם ושימחה חלק מאוהדיה. המאמן אישר שהקפטן קיבל הצעה קוסמת: "שחקן חשוב מאוד, אבל יש לו רצונות משלו וצריך לכבדם. אם יעזוב - יהיו חלופות". בטובינסיקה ימשיך להיעדר, חזיזה יחזור לסגל: "שיגע אותנו כשהיה בחוץ"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

רגע לפני המשחק שינעל את המחזור ה-15 של ליגת העל נגד מכבי נתניה (שני, 20:30), מכבי חיפה ביקרה היום (ראשון) בבית החולים רמב"ם, ושימחה כמה מאוהדיה. "אנחנו בתוך כל המרדף של אליפות, גביע, כל אלה, אפשר רגע לעצור", אמר ברק בכר. "יש לנו זכות לשמח כל כך הרבה ילדים. זה לא פשוט לראות את כל הילדים, אבל לפחות אנחנו עושים להם קצת שמח וזו מצווה מאוד גדולה".

המאמן עם כלי התקשורת והתייחס בין היתר לאפשרות עזיבתו של נטע לביא: "כולם יודעים שיש הצעה, זו החלטה של נטע. ברור שאני כמאמן רוצה שהוא יישאר, כי הוא שחקן מאוד חשוב, אבל גם לשחקן יש רצונות משלו וצריך לדעת לכבד אותם. אני מקווה שהוא יישאר, אבל אם לא, יהיו שחקנים אחרים שיהיו במקומו. בכל עונה יש שחקנים שחסרים, אם נטע יעזוב, נסתדר, נמצא חלופות. נטע שחקן משמעותי וחשוב, אבל אין טעם לדוש בזה. כרגע שום דבר לא סגור. מבחינת זרים אנחנו סגורים, זו שאלה של ישראלים ואין יותר מדי אופציות. הסגל שלנו מספיק חזק כדי ללכת עד הסוף, אולי יהיה שינוי כזה או אחר אבל לא תהיה מהפיכה".

בכר יקבל מחר בחזרה את דולב חזיזה, בעוד דילן בטובינסיקה ימשיך להיעדר. "אני רוצה את כאב הראש הזה, זה נותן לי כמאמן יותר אפשרויות. אני שמח שעוד שחקנים חוזרים ומקווה שבמשחק הבא יחזרו כבר כולם", אמר המאמן על הסגל שמתמלא. "חזיזה שיגע אותנו כשהיה בחוץ, אין ספק שהוא שחקן מאוד חשוב, גם מקצועית וגם בחדר ההלבשה. כיף לראות אותו חוזר, ומחר הוא כבר אמור לקבל דקות".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם נטע לביא. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
"נטע שחקן משמעותי וחשוב, אבל אין טעם לדוש בזה". בכר ולביא/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

על המשחק מחר אמר המאמן הירוק: "אף משחק הוא לא פשוט בליגה, אבל שנה שעברה לא ניצחנו פעמיים את נתניה. יש להם קהל טוב וקבוצה טובה, אבל אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה שלנו. אנחנו רוצים לשפר הרבה דברים שהיו פחות טובים במשחק הקודם, ורוצים להמשיך את הרצף שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני מכבי חיפה בביקור בבית החולים רמב"ם. שלמה וייס, צילום מסך
מכבי חיפה בביקור ברמב"ם/צילום מסך, שלמה וייס

במהלך השהות במחלקת הילדים של בית החולים, הזדמן לנציגי הקבוצה מפגש מרגש עם אב שבנו נפטר לפני שלוש שנים, זמן קצר אחרי ששחקני הקבוצה ביקרו אותו ושימחו אותו בבית החולים. הפעם הוא הגיע לבית החולים בנסיבות משמחות, כשנולדה לו בת.

"אנחנו אוהדי מכבי חיפה. לפני שלוש שנים הייתם פה והצטלמתם איתו, ואחרי כמה ימים הוא נפטר", אמר האב הנרגש לשחקנים. "כנראה שלא נפגשנו סתם היום, כי הבוקר אשתי הגיעה לכאן כדי ללדת. השמחה מהולה בקצת עצב, אני פה בשביל הילד, ומרגיש שהוא איתנו. היום נולדה לו אחות. הוא מאוד אהב את מכבי חיפה, ומאוד התרגש כשנפגש איתכם. אתם לא יודעים כמה אתם מחזקים וכמה אתם משמחים, תמשיכו ככה".

שחקני מכבי חיפה לוו באגודת "עזרה למרפא" בראשות הרב פירר. בכר והשחקנים הדליקו נרות חנוכה, הצטלמו עם הילדים וחילקו עם המתנדבים מתנות מטעם המועדון ומטעם האגודה. חיים גיטלר, עוזרו של הרב פירר, אמר: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מכבי חיפה שמגיעה לכאן מדי שנה, ויחד אנו מלווים את ילדי המחלקה לאורך כל השנה, דואגים להם ומשמחים אותם ומעלים חיוך על פניהם בתקופה קשה אותה הם עוברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully