וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו של לביא, שמתלבט אם להיענות להצעה מיפן

25.12.2022 / 6:30

הירוקים יאפשרו לקפטן לעבור לגמבה אוסקה בעקבות ההבטחה מיעקב שחר, הקשר שוקל להמתין להצעה באירופה או להישאר תמורת שדרוג כלכלי. גוני נאור המועמד המוביל להחליפו, גם קארצב והמושאל לעפולה על הפרק

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

המעבר האפשרי של נטע לביא לגמבה אוסקה מיפן יהיה תלוי בשחקן. במכבי חיפה יעשו הכל כדי להשאירו ויציעו לו להיות בכיר המשתכרים בקבוצה, אך אם השחקן יתעקש לממש את ההצעה מהיפנים במועדון לא יעמדו בדרכו, זאת לאור ההבטחה שניתנה ללביא על ידי נשיא המועדון יעקב שחר לאחר שהקשר ויתר על ההצעה מצסק"א מוסקבה.

שחר הבטיח ללביא שאם תגיע הצעה נוספת בהמשך המועדון לא יעמוד בדרכו של השחקן. למרות ההצעה לשכר של מיליון יורו בעונה, הקשר מתלבט אם להיענות להצעה או להמתין להצעה מליגה אירופאית כשבצל ההצעה הגבוהה מחיפה לשדרוג משמעותי בשכר ולחוזה ארוך טווח.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא. מאור אלקסלסי
ההחלטה תלויה בו. לביא/מאור אלקסלסי

בחיפה מבינים שישנם סיכויים לא מבוטלים שלביא יעזוב ואם הקשר אכן יעבור לאוסקה בחיפה ינסו להחתים קשר בעמדה זו במקומו כאשר המועמד המוביל הוא גוני נאור מהפועל ירושלים. נאור, כמו לביא, מסיים חוזה בסוף העונה בקבוצתו ובחיפה ינסו לנצל זאת כדי לשכנע את הירושלמים להסכים להעבירו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

מועמד נוסף הוא עדן קארצב ממכבי נתניה אך הסכום שדורש אייל סגל עבורו צפוי להקשות על עסקה שכזו. יחד עם זאת, בנתניה מעוניינים בכמה שחקנים מחיפה בראשם עופרי ארד ומאור לוי ובחיפה עשויים לנצל זאת לעסקה אפשרית. אם בחיפה לא יצליחו לצרף שחקן, אופציה נוספת תהיה החזרת באסם זערורה שמושאל להפועל עפולה מהליגה הלאומית ומפגין יכולת טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully