וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן חוזה מעוניינת בלביא, שצפוי לסרב. גמבה אוסקה רוצה להחתימו מיידית

24.12.2022 / 10:50

קבוצת ה-MLS פנתה לקפטן מכבי חיפה, שכנראה יעדיף להישאר מאשר לעבור לארה"ב, כאשר במקביל הקבוצה היפנית של אקס מכבי תל אביב לוחצת וגם הכוכב האדום מעוניינת. תחרות גדולה על מקום בסגל לנתניה, ג'וש כהן אמור להתחיל טיפול שמרני בשבוע הבא

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

סן חוזה ארת'קווייקס מליגת ה-MLS האמריקאית מעוניינת לצרף את קפטן מכבי חיפה נטע לביא. ראשי הקבוצה מהליגה הבכירה בארצות הברית כבר פנו לקשר, שבשלב זה נראה כי אינו נוטה להיענות בחיוב להצעה ומעדיף להישאר בשורות אלופת ישראל מאשר לעבור לסן חוזה.

חוזהו של לביא מסתיים בתום העונה הנוכחית והירוקים שואפים להאריך את ההתקשרות בין הצדדים, כאשר ברקע נשארת האפשרות שהשחקן ייצא לחו"ל. מלבד סן חוזה, מי שרוצה את לביא מיידית היא גמבה אוסקה היפנית. הקבוצה מינתה לאחרונה למאמן את דני פויאטוס הספרדי, מי שהיה עוזרו של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב, והוא מעוניין מאוד בקשר. מכיוון שהיפנים רוצים להחתים את לביא בהקדם ולא להמתין לסיום חוזהו, הם יידרשו לפצות את מכבי חיפה ומוכנים להציע סכום של 300 אלף יורו.

פרט לכך, קיימת גם התעניינות רשמית מצד הכוכב האדום בלגרד שגיששה אצלו בחודשים האחרונים. עם זאת, עושה רושם שלביא מעדיף את מכבי חיפה גם על פני הקבוצה הסרבית.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא. מאור אלקסלסי
זוכה להתעניינות מרובה. נטע לביא/מאור אלקסלסי

בנושא אחר, בחיפה ממשיכים להתכונן למשחק מול מכבי נתניה מחרתיים (שני, 20:30), כאשר חזרתם המסתמנת של דילן בטובינסיקה ודולב חזיזה לסגל צפויה להביא לתחרות גדולה על המקום ב-18. לביא, שכבר נכלל בסגל נגד בני סכנין, אמור לקבל דקות ואולי אף יפתח, בעוד חזיזה ככל הנראה יתחיל על הספסל וישתלב לקראת סוף המשחק.

מי שייעדר מלבד מחמוד ג'אבר וסוף פודגוראנו הפצועים הוא ג'וש כהן, שצפוי לקבל החלטה סופית בשבוע הבא לגבי אופן הטיפול בפציעה שלו, ולהתחיל טיפול שמרני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully