וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמבה אוסקה צפויה להציע לנטע לביא מיליון יורו לעונה

24.12.2022 / 21:00

היפנים מוכנים לשלם הרבה יותר מסן חוזה והכוכב האדום, וגם מציעים פיצוי למכבי חיפה כדי לצרף את הקשר בהקדם. הירוקים חוששים מעזיבה שלו בינואר ומוכנים לעשות הכל כדי להשאירו - כולל להפוך אותו למשתכר הבכיר במועדון, כחלק מהבטחה שניתנה לו אחרי צסק"א

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

מיליון יורו לעונה - זה הסכום שגמבה אוסקה צפויה להציע לנטע לביא, כך עולה מגורמים המעורים בפרטים. כזכור, אוסקה מיפן ביחד עם סן חוזה מליגת ה-MLS בארה"ב והכוכב האדום בלגרד מסרביה מעוניינות מאוד בקפטן מכבי חיפה, כאשר עושה רושם שההצעה היפנית תהיה הגבוהה יותר משמעותית מבחינת השכר לשחקן. ההצעה הזו מונחת על השולחן כבר כמה ימים, אך בחיפה מנסים להשאיר את הקשר וחוששים מעזיבה שלו בינואר.

האמריקנים מוכנים לפי אותם גורמים להעניק שכר של חצי מיליון דולר ללביא, שלא מתלהב לעבור לליגה הראשונה בארה"ב בהצעה הנוכחית. גם הסרבים מוכנים לשלם סכום דומה והם גם מציעים את אופציית ליגת האלופות, כאשר בעונה הבאה מובטח מקום בשלב הבתים לאלופת סרביה, בניגוד למשל לעונה הנוכחית שבה הודחה הכוכב האדום על ידי מכבי חיפה בפלייאוף.

לאור ההצעה מאוסקה, לה מודעים במכבי חיפה גם באופן רשמי, בקבוצה ינסו לעשות הכל כדי להשאירו ויציעו לו חוזה שיהפוך אותו למשתכר הבכיר ביותר בקבוצה. אחרי שהמעבר לצסק"א מוסקבה נפל, בחיפה הבטיחו ללביא כי אם תגיע הצעה נוספת שהוא יהיה מעוניין להיענות לה, הם לא יעמדו בדרכו. אולם במקביל, תנסה האלופה לעשות הכל כדי להשאירו וגורמים בשורות הירוקים אמרו שלשחקן הוצג חוזה מהגבוהים בתולדות המועדון.

הסכומים אותם יקבל לביא אם יחתום על חוזה חדש בחיפה לא יהיו שונים יותר מדי מההצעות של הכוכב האדום וסן חוזה, לפי גורמים במועדון, אך פחותים משמעותית ממיליון יורו כמובן, כך שההצעה היפנית עשויה לעניין מאוד את הקשר בן ה-26.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
לא מעט אופציות על השולחן. נטע לביא/מאור אלקסלסי

מאמן אוסקה דני פויאטוס, שמכיר את לביא מהתקופה בה שימש כעוזר מאמן במכבי תל אביב, מעוניין לצרפו באופן מיידי ולא לחכות לקיץ, אז הקפטן של הירוקים יהיה חופשי. באוסקה לא יציעו סכומים גבוהים מדי וההערכה שיסכימו לפצות את חיפה ב-300 אלף יורו ואולי קצת יותר, אך לא מעבר שכן הם מודעים לכך שלביא הופך לשחקן חופשי בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully