וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתו של דאבור נשדד, התושייה של אשתו עזרה ללכוד את הפורצים

פורצים חדרו לביתו של חלוץ הופנהיים בשעה שהתכונן למשחק נגד לייפציג, אשתו ששהתה מחוץ לבית זיהתה זאת בזמן אמת בטלפון - ועזרה ללכוד אותם בשעת מעשה

תקציר גביע גרמני: ר.ב. לייפציג - הופנהיים 1:3/ספורט1

דרמה בבית משפחת דאבור בגרמניה: בזמן שמונס התכונן למשחק הגביע של הופנהיים נגד ר.ב. לייפציג (בו השלים 90 דקות בהפסד 3:1), פורצים חדרו לביתו וניסו לשדוד אותו. על פי הדיווח ב"בילד", השודדים הספיקו לגנוב כמה חפצים יקרי ערך ומאות יורו בכסף מזומן, לפני שנלכדו במקום על ידי שוטרים.

ללכידתם סייעה תושיה מיוחדת של אשתו של דאבור, פאתן, ששהתה מחוץ לבית בזמן הפריצה. היא זיהתה בזמן אמת את הפריצה באמצעות אפליקציה ייעודית של חברת אבטחה, צפתה בפורצים משוטטים בבית בזמן אמת, ומיד דיווחה למשטרה. היא מסרה למשטרה תיאור מדויק של הפורצים, ופעולותיה המהירות עזרו כדי לאתר אותם במקום, כמעט בשעת מעשה.

שחקן הופנהיים מונס דאבור. ATPImages, GettyImages
פלאי הטכנולוגיה/GettyImages, ATPImages

הפורצים נמצאים כעת במעצר. צו להארכת מעצרם הוצא ביממה האחרונה, מחשש שיהוו סכנה לשלום הציבור.

פריצות של עברייני רכוש לבתים של כדורגלנים כבר הפכו כמעט לעניין שבשגרה. הפורצים מנצלים פעמים רבות את לוח הזמנים הידוע של השחקנים כדי לתקוף בזמן משחקים או אימונים. כך קרה בין היתר גם לערן זהבי, שביתו באמסטרדם נפרץ בזמן שאשתו וילדיו שהו בבית.

עוד בוואלה!

היפנים קרועים: "החתמת לביא עלולה להוביל להתנגשות פוליטית חזיתית"

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מאוכזב. BSR Agency, GettyImages
דאבור הוא לא הכדורגלן הישראלי הראשון שנשדד. זהבי במדי פ.ס.וו איינדהובן/GettyImages, BSR Agency

דאבור בן ה-30 משחק בהופנהיים זו העונה השלישית. הוא נישא לאשתו, פאתן, ביוני 2019. בשנה שעברה קיבלה אשתו רישיון לעסוק בישראל בתור רופאה.

דאבור זכור בשנים האחרונות בישראל בעיקר בשל הסערה שנוצרה סביב שיתופו בנבחרת ישראל, אחרי שהעלה פוסט שנוי במחלוקת בזמן מבצע "שומר החומות", בו ציטט מהקוראן משפט שנתפס כהסתה נגד חיילי צה"ל. מאז אותו פוסט ספג דאבור קריאות בוז במשחקי הנבחרת, ובחודש יולי בשנה שעברה הודיע סופית על פרישה מהמדים הלאומיים על רקע הנסיבות הברורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully