וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרינגטון: "אוהב לשחק בחולון, דז'יקיץ' אחד המאמנים החכמים שהיו לי"

הגארד של הפועל ירושלים נכנס לספרים בתור מי שחתום על סל הניצחון בדרבי הישראלי באירופה, 63:65 בחוץ על הפועל חולון: "ניצחון ענק בשבילנו. זאת העונה הראשונה שבה אני עולה מהספסל, ואני מנסה להישאר חיובי"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

גורל העונה של הפועל ירושלים רחוק מלהיקבע ולהיחרץ, וגם אין לדעת אילו זיכרונות ישאיר אחריו קאדין קרינגטון במועדון. אבל דבר אחד כבר ברור: סעיף אחד קטן אך אמוציונלי כבר יעמוד לזכותו, בין אם ישחק בבירה עונה אחת ובין אם יישאר שנים רבות; האיש חתום על סל הניצחון בדרבי הישראלי של האדומים בליגת האלופות, על הפועל חולון באולמה.

"זה ניצחון ענק בשבילנו", אמר קרינגטון בסיום ה-63:65 שהוכרע על ידו, 8.2 שניות מהסיום. "למרות שהפסדנו בשבוע שעבר בבית, הצלחנו להגיע למקום שבו רצינו להיות. היו כבר משחקים שבהם לקחתי את הזריקה האחרונה, אבל יש שחקנים אחרים שיכולים לעשות את זה. אני אוהב את האולם בחולון. שיחקתי כאן בעונה שעברה עם דיז'ון, וגם אז הייתה אווירה נהדרת".

ספידי סמית', קאדין קרינגטון חוגגים ניצחון של הפועל ירושלים. דני מרון
קרינגטון ושחקני הפועל ירושלים חוגגים ניצחון בדרבי הישראלי/דני מרון
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. דני מרון
"אחד המאמנים הכי טובים וחכמים ששיחקתי עבורם". אלכסנדר דז'יקיץ'/דני מרון

ירושלים עומדת העונה על מאזן מושלם של 0:4 במשחקי החוץ בזירה האירופית, וקרינגטון (16 נקודות אתמול) הגיע לדאבל פיגרס בכל אחד ואחד מהם. "זאת העונה הראשונה שבה אני עולה מהספסל. אני מנסה להיכנס למשחק, להיות כמה שיותר חיובי ולעשות מה שהקבוצה צריכה ממני", הוסיף הגארד.

האדומים כפו על יריבתם את קצב המשחק האיטי וההגנתי שלהם, ולבסוף זה השתלם. "במחצית הראשונה לא עשינו את מה שרצינו, והיא הייתה קשה עבורנו, אבל אחר כך היו לנו כמה עצירות גדולות. אנחנו יכולים לקלוע נקודות, אבל ברגע שאנחנו שומרים ומשיגים את העצירות שלנו, אז הכדורסל שלנו במקום הטוב ביותר. אלכסנדר דז'יקיץ' הוא אחד המאמנים הכי טובים וחכמים ששיחקתי עבורם. כל עוד נעקוב אחרי מה שהוא אומר, נגיע רחוק".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully