וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר החולון? ירושלים ניצחה את הפועל חולון וקירבה אותה להדחה

הפסד ביתי ראשון לסגולים באירופה זה שנה וחודש: סל של קרינגטון קבע 63:65, האריס החטיא על הבאזר והאדומים רשמו ניצחון בכורה בטופ 16 של ליגת האלופות

כמעט שנה וחודש החזיקה הפועל חולון בלי להפסיד בבית במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, עד שאירחה הערב (רביעי) את המפגש הראשון בין קבוצות ישראליות במפעל אירופי. הפועל ירושלים הגיעה להיכל הטוטו והשיגה 63:65, במה שהיווה את ניצחון הבכורה של האדומים בשלב הטופ 16, כזה שקירב את היריבה להדחה מהמפעל בו הגיעה עד חצי הגמר אשתקד.

שתי הקבוצות הגיעו לחוצות כתוצאה מהפסדים שספגו במחזור הקודם, ובנוסף ליוו את ההכנות למשחק הפערים בין המועדונים בנוגע להקצאת הכרטיסים לאוהדי האורחת. כיאה לנסיבות, כדורסל משוחרר ונאה לעין לא קיבלנו, אך מלחמה גדולה ומתח אדיר - בהחלט כן. ההפרש על לוח התוצאות נשאר חד-ספרתי במשך כל ההתמודדות, כשדווקא חולון הייתה שפתחה פערים של 8 ו-9 נקודות בשלבים מסוימים, אבל במאני טיים הייתה זו החבורה באדום שהפכה פיגור 57:49 לניצחון.

הסל המכריע הגיע מהידיים של קאדין קרינגטון כשנותרו 8.2 שניות על השעון, לאחר שליוואי רנדולף היה נושא הנטל העיקרי בהפועל ירושלים במהלך המשחק. תצוגה טובה מאוד של כריס ג'ונסון וג'ו רגלנד מנגד לא הספיקה לקבוצה של גיא גודס, שכבר הודחה העונה מגביע המדינה וכעת נקלעה לבור משמעותי גם בזירה האירופית.

שחקני הפועל חולון מאוכזבים: ג'אבין דלורייה, כריס ג'ונסון. דני מרון
הפועל חולון התקרבה להדחה. דלורייה עם ג'ונסון/דני מרון
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. דני מרון
ניצחון דרמטי וחשוב. רנדולף והפועל ירושלים חוגגים בסיום/דני מרון

קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד 19 (5/8 ל-3, 3 אסיסטים ו-4 איבודים), כריס ג'ונסון 18 ו-6 ריבאונדים (3/6 ל-3), היידן דלטון וג'אבין דלורייה 6 כל אחד, שון דאוסון 5, סי ג'יי האריס 4, ניב משגב 3, מרווין ג'ונס 2.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 21 ו-6 ריבאונדים, קאדין קרינגטון 16, ספידי סמית' 10 (4 חטיפות), זאק הנקינס 7, 11 ריבאונדים ו-2 חסימות, סים-סנדר ונה, אור קורנליוס וברנדון בראון 3 כל אחד, מארקס מייריס 2.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל חולון גיא גודס. דני מרון
יצליח להוציא את קבוצתו מהבור? גיא גודס/דני מרון
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. דני מרון
קטע את הרצף הביתי המוצלח של היריבה. אלכסנדר דז'יקיץ'/דני מרון
קונפטי של אוהדי הפועל חולון. דני מרון
אוהדי הפועל חולון סיפקו הרבה צבע בפתיחה/דני מרון
אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
250 אדומים הגיעו לתמוך בהפועל ירושלים/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

נקודות של רנדולף מהקו ודאנק של הנקינס בצד אחד, וקליעות עונשין של האריס בצד השני, קבעו 4:4 אחרי 3 דקות. שלשה של סמית' נענתה באחת של רגלנד מנגד, גם קורנליוס ירה מחוץ לקשת אבל רגלנד הגיב בשלשה נוספת - 10:10. ג'ונסון בחמש רצופות סידר יתרון ראשון לחולון, ונה צלף מרחוק וצימק, דלורייה השיב לו באותו מטבע וקרינגטון מקו העונשין הוריד ל-18:15 בסוף הרבע.

שחקן הפועל חולון סי ג'יי האריס לפני שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית'. דני מרון
לא הצליח לקלוע את הזריקה הכי חשובה במשחק. סי ג'יי האריס/דני מרון

רבע 2:

שלשה של בראון השוותה, ג'ונסון קלע עוד ארבע רצופות ודאוסון חטף בדרך לסל קל, לפני שפגע מעבר לקשת כדי להעלות את חולון ל-18:27. רנדולף הלך לקו ועצר ריצה, רגלנד קיבל אסיסט מדאוסון ודז'יקיץ' הזעיק פסק זמן. אחריו קלע קרינגטון מהקו פעמיים, דלורייה דייק רק באחת. רנדולף מחצי מרחק וקרינגטון בארבע נקודות רצופות צימקו ל-30:28, רגלנד הרים את ג'ונס לאליי אופ. שלשה של דלטון וסל יפה של מייריס סגרו את המחצית ב-30:35 לחולון.

שחקן הפועל חולון, פרדי בורדיון, שומר על שחקן הפועל ירושלים, קאדין קרינגטון. דני מרון
קרינגטון עלה מצוין מהספסל של הפועל ירושלים/דני מרון

רבע 3:

רנדולף דאג בעצמו לשוויון תוך דקה וקצת, דלטון ענה בשלשה. הנקינס החטיא אחת משתיים מהקו, ג'ונסון תפר שלשה וסידר עוד אחת למשגב, קרינגטון צימק אבל רגלנד החזיר וגרם לדז'יקיץ' להזעיק פסק זמן, שאחריו קלעה ירושלים תשע נקודות בלי מענה: על שבע הראשונות היה חתום רנדולף בקליעה או באסיסט, סמית' השלים מהפך ושלח את גודס לדבר על זה עם שחקניו בפיגור 47:46 - זו גם הייתה תוצאת סיום הרבע.

ליוואי רנדולף, הפועל ירושלים. דני מרון
רנדולף סחב את האדומים בדקות הקשות/דני מרון

רבע 4:

שלשה של רגלנד שמה קץ לכמעט שתי דקות בלי נקודות, רנדולף הנהדר קבע שוויון, אבל שלשות של ג'ונסון ורגלנד ודאנק של הפורוורד השלימו ריצת 0:8 שהציבה את חולון ביתרון 49:57, אבל אז הגיעה אחת כזו מהצד השני, עם שלשות של רנדולף וקרינגטון וסל שלסמית' שהשווה. דלורייה שב מפסק זמן עם נקודות עונשין, הנקינס תיקן החטאה של מייריס, ג'ונסון וקרינגטון השאירו כל אחד נקודה אחת על הקו - 60:60. קליעות עונשין של הנקינס הפכו וגםרנדולף רשם החטאת בכורה במאני טיים, אך הגדיל את ההפרש ל-3. רגלנד העניש את סמית' על איבוד קריטי עם שלשה גדולה, אבל קרינגטון קלע סל ענק כ-8 שניות לסיום, וקבע 63:65. האריס החטיא שלשה פנויה על הבאזר והפועל ירושלים חגגה ניצחון יקר ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully