וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר דז'יקיץ': "לא מסכים שאני המאמן הכי טוב בישראל"

1.2.2023 / 22:18

הפועל ירושלים קירבה את חולון להדחה מליגת האלופות, הסרבי: "גם להם הגיע לנצח, היה לנו יותר מזל". גודס: "הם קבוצת הגנה מהטובות במפעל"

מותחן גדול סיפק לנו הקרב בין שתי הנציגות הישראליות בטופ 16 של ליגת האלופות הערב (רביעי), בו הפועל ירושלים הנחילה להפועל חולון הפסד 65:63 ביתי והעמידה בסכנה את המשך דרכה של הסמי-פיינליסטית מאשתקד במפעל. קאדין קרינגטון הכריע את המשחק עם סל כ-8 שניות לסיום, 19 נקודות של ג'ו רגלנד לא הספיקו לאלופת המדינה.

מאמן הפועל חולון גיא גודס. דני מרון
הפועל חולון הסתבכה. גיא גודס/דני מרון

"זה היה משחק קשה, הרבה לחץ היה על שתי הקבוצות. רוב המשחק הובלנו, אבל ביתרון קטן, הגנתית עמדנו במטרות ועצרנו את הנקינס, הורדנו את האחוזים שלהם לשתיים ולשלוש. הנזק העיקרי היה 15 ריבאונדים בהתקפה שהובילו ל-18 נקודות, התקשינו ליצור מצבים ואיבדנו 17 כדורים, קשה לנצח עם כל כך הרבה איבודים", סיכם המאמן המפסיד, גיא גודס.

בהתייחס למפגש בין ישראליות באירופה, והסתבכות הקבוצה שלו בליגת האלופות, אמר המאמן: "זה היה לא אופייני, לא אהבתי את זה. אני מעדיף לשחק נגד קבוצות אירופיות. הייתה אווירה טובה לשתי הקבוצות, היינו קצרים בסיום, החטאנו זריקה טובה. נצטרך להשתפר, יש לנו עוד ארבעה משחקים ושום דבר לא מובטח לאף אחד. נישאר חיוביים, נעבוד וננסה להשיג ניצחונות".

לגבי הסיבות להפסד הוסיף גודס: "היה לנו קשה, ג'ו (רגלנד) התעייף והיה חסר לנו גארד שיעזור לו. הוא היחיד שהיה במשחק וכל העומס היה עליו. לחלק מהמקומות שרצינו הגענו, ובחלק שהתעקשנו הגענו לסוף השעון. הפועל ירושלים קבוצת הגנה מהטובות במפעל. רצינו סקור גבוה יותר אבל זה לא הצליח, הוצאנו המון אנרגיה בהגנה וגם כשעשינו עצירות, לא הצלחנו לתרגם את זה למעברים מהירים".

ליוואי רנדולף חוגג עם שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
ניצחון חוץ יקר. הפועל ירושלים חוגגת/דני מרון

בצד המנצח, אלכסנדר דז'יקיץ' סיכם: "מאוד אהבתי את האווירה, את כל הרעש והלחץ שהקהל של חולון שם עלינו. יש לי כבוד לאוהדים שלנו, שתמכו בנו באווירה כזאת. אני אוהב את זה יותר מלשחק בתאטרון, אבל זה רק אני. שתי הקבוצות היו שם, לא יהיה פייר אם אגיד שלא הגיע גם להם לנצח. היה לנו יותר מזל ויותר פוקוס. לא מסכים עם זה שהם קבוצה שפשוט קולעת יותר, הם משחקים הגנה נהדרת, הם ניידים ומנוסים מאוד. צריך להיות בפוקוס גדול נגדם".

על מיעוט הדקות לשחקנים הישראלים: "אני מסכים שהם לא שיחקו יותר מדי, הלוואי שהייתי יכול לתת יותר דקות לישראלים. אעבוד על זה. עוז היה חולה ומחוץ לקצב, אני מצטער שאנחנו לא יכולים לדבר על דברים שאתם לא יודעים".

מאמן הפועל ירושלים הוסיף: "ג'ו רגלנד נבחר ל-MVP של חודש ינואר ולא במקרה, קשה מאוד לשמור עליו. עשינו טעויות טיפשיות בהגנה, אבל יותר קל להסתכל מהצד מאשר לעשות על המגרש. לא מסכים שאני המאמן הכי טוב בישראל, לא אוהב את זה. זה לא מכבד כלפי כל המאמנים שעובדים פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully